اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

آمران به معروف پرچم‌داران راه امام حسین علیهم‌السلام هستند

آمران به معروف پرچم‌داران راه امام حسین علیهم‌السلام هستند
فرماندار گالیکش گفت: احیای جامعه اسلامی به امربه‌معروف و نهی از منکر وابسته است و یکی از معیارهایی که می‌توان به بقای حکومت اسلامی کمک کرد، امربه‌معروف و نهی از منکر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از نیلکوه؛ حسن خسروی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر گالیکش در محل دفتر امام‌جمعه این شهرستان گفت: هدف و فلسفه قیام امام حسین علیهم‌السلام و نهضت عاشورا اقامه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

1236ukfhdjshjdm

, 1236ukfhdjshjdm,

وی تصریح کرد: آمران به معروف پرچم‌داران راه امام حسین علیهم‌السلام هستند و ان‌شاءالله همه ما با حضور حداکثری در ماه محرم از آن بهره معنوی ببریم.

,

خسروی با اشاره به تأثیر فوق‌العاده‌ امربه‌معروف و نهی از منکر در مسائل اجتماعی عنوان کرد: با انجام این فریضه مهم قطعاً جامعه‌ای نزدیک به جامعه خواسته رسول اکرم (ص) خواهیم داشت.

,

وی ضمن تأکید بر تداوم این عمل در طول سال خاطرنشان کرد: در این هفته باید اقدامات و نمود چنین اعمالی که در طول سال انجام‌شده است را به‌صورت گزارش وار رسانه‌ای کنیم.

,

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای به‌عنوان مهم‌ترین کاری است که استکبار و دشمن پیش‌گرفته است، تصریح کرد: باید از طریق روشنگری و بسط شعارهای اسلامی امربه‌معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.

,

خسروی به برگزاری همایش‌ها و مسابقات علمی، فرهنگی با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر توسط بسیج، دانشگاه‌ها، ادارات تأکید کرد و افزود: تبلیغات میدانی و نشست‌های هیئت مذهبی با محوریت امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان برگزار گردد.

,

فرماندار گالیکش با تأکید بر ایجاد امید در جامعه اظهار کرد: ناامیدی مردم عین برنامه‌ای است که امریکا در حال انجام آن است. باید مردم را به حمایت از مسئولین دعوت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه