اخبار داغ

فرمانده حوزه شهید فهمیده نطنز مطرح کرد؛

اجرای طرح هجرت 3 در 10 مدرسه شهرستان نطنز/ مشارکت دانش آموزان در سازندگی مادی و معنوی جامعه

اجرای طرح هجرت 3 در 10 مدرسه شهرستان نطنز/ مشارکت دانش آموزان در سازندگی مادی و معنوی جامعه
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز گفت: اردوی طرح هجرت ۳ در نطنز در مدارس امام خمینی (ره)، هاجر و والفجر و در بادرود در مدارس فردوسی، شریفی، مکتب الزهرا (س)، معراج، حجاب، زینبیه و شهید کرمانی نژاد در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا فیروزپور در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: طرح هجرت ۳ در سال 97 که از طرف رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است، به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مدارس سطح شهرستان نطنز اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز افزود: در این طرح دانش آموزان بسیجی اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی کلاس ها، دیوار نویسی، خط کشی صبحگاه، مرتب کردن کتایخانه های مدارس و شاداب سازی و نشاط در نمازخانه های مدارس را انجام می دهند.

,

وی تصریح کرد: این طرح که در راستای محرومیت زدایی نیز انجام می شود بسیار موفقیت آمیز بوده و هم مورد رضایت مسئولان آموزش و پرورش بوده و هم مورد استقبال دانش آموزان بسیجی قرار گرفته است.

,

فیروز پور گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح بهسازی، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس شهرستان نطنز است و تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود این اردو را به بهترین نحو انجام دهیم.

,

وی اضافه کرد: تقویت روحیه جهادی و ایثارگری دانش آموزان، ترویج فرهنگ کار و تلاش، ایجاد روحیه معنوی و نشاط و شادابی اسلامی، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی و خلاقیت در دانش آموزان، تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با محوریت اقتصاد مقاومتی، گسترش فعالیت های خود جوش و تقویت کار گروهی از دیگر اهداف برگزاری این اردو است.

,

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیان کرد: طرح هجرت ۳ توانسته است گام های موثری را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بردارد و باید تلاش شود تا با سرعت بیشتر و بهتر این روند ادامه پیدا کند.

,

وی ادامه داد: این طرح باعث مشارکت فعال و شاداب دانش آموزان در سازندگی معنوی و مادی جامعه نیز شده است و دانش آموزان را در فعالیت های عمرانی مربوط به فضاهای آموزشی و پرورشی که با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می شود پویا می کند.

,

فیروزپور خاطر نشان کرد: اردوی طرح هجرت ۳ در نطنز در مدارس امام خمینی (ره)، هاجر و والفجر و در بادرود در مدارس فردوسی، شریفی، مکتب الزهرا (س)، معراج، حجاب، زینبیه و شهید کرمانی نژاد در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه