اخبار داغ

کلنگی که هنوز بر زمین مانده است؛

کوچه ها و معابر بلهزار و مهریان همچنان بدون آسفالت/ بنرهایی که برای"هیچ" چاپ شدند

کوچه ها و معابر بلهزار و مهریان همچنان بدون آسفالت/ بنرهایی که برای"هیچ" چاپ شدند
پس از کلنگ زنی پروژه آسفالت ریزی معابر و کوچه های محلات مهریان وبلهزار که با حضور مسوولان استانی درخردادماه سال جاری انجام شد، همچنان شاهد اجرایی نشدن این پروژه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ خردادماه سال جاری با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، آیین کلنگ زنی پروژه اجرا و بهسازی روکش آسفالت معابر محلات مهریان و بلهزار از توابع شهر یاسوج که در دو کیلیومتری مرکز شهر قرار دارند با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و مدیرکل راه وشهرسازی استان و جمعی از مردم برگزار شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

با گذشت بیش از سه ماه از برگزاری آئین اجرایی این پروژه، آن هم با صرف هزینه های زیادی در چاپ بنرهای تبلیغاتی و تشریفات بالا، تنهای تعداد کمی از کوچه های این محلات آسفالت شده است و مناطق زیادی از آن نیز در انتظار آسفالت است.

,

 

,

, ,

 

,

عدم زیرسازی مناسب خیابان ها و کوچه های بلهزار و مهریان باعث بروز معضلات فراوانی برای شهروندان و ساکنین آن شده شده و تردد خودرو ها و عابرین را با مشکل مواجه کرده است.

,

 

,

به دلیل مهاجرپذیر بودن منطقه بلهزار و مهریان و وجود خانوار های زیادی در این محلات، توسعه و پیشرفت آن بیش از پیش احساس می شود و بهسازی و آسفالت معابر و کوچه های آن از ضرورت ها و نیازها اصلی آن به شمار می آیید.

,

 

,

, ,

 

,

از دیگر مشکلات محلات مهریان و بلهزار می توان به قرارگیری نامناسب پایه برق، جدول کشی غیراصولی و عدم روشنایی کافی معابر اشاره کرد.

,

 

,

وضعیت این معابر و کوچه ها به گونه ای است که گویی این محلات در فاصله صد کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است، نه در دو کیلومتری مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که به پایتخت طبیعت نیز مشهور است.

,

 

,

انهتای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه