اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان:

با قانون‌گریزان چنان برخوردی شود که دیگر هوس قانون‌گریزی نکنند/ اگر کسی بخواهد «منافقانه» رفتار کند روبروی مردم ایستاده است

با قانون‌گریزان چنان برخوردی شود که دیگر هوس قانون‌گریزی نکنند/ اگر کسی بخواهد «منافقانه» رفتار کند روبروی مردم ایستاده است
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با تاکید بر اجرای قانون در مورد ساختار ادارات کل تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: اگر کسی بخواهد منافقانه رفتار کند روبروی مردم ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با نمایندگان انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر استان سمنان که صبح امروز(چهارشنبه) در سمنان برگزار شد با بیان اینکه توسعه راه‌ها یک موضوع تعیین‌کننده در عصر حاضر محسوب می‌شود گفت: راه و زیرساختهای مربوط به آن، مبنای توسعه هستند که باید بیش از پیش در کشور جدی گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

توسعه‌ راهها مبنای توسعه در استان سمنان است

, توسعه‌ راهها مبنای توسعه در استان سمنان است,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با اشاره به موقعیت ویژه ایران در منطقه اظهار کرد: از ایران به عنوان چهارراه استراتژیک منطقه یاد می‌شود که این مساله، ظرفیت‌ ویژه‌ای در حوزه ترانزیت کالا برای کشورمان بوجود آورده است.

,

همتی با یادآوری موقعیت استراتژیک استان سمنان در کشور گفت: توسعه جاده‌ها، خطوط ریلی و فرودگاه‌ها مبنای اصلی توسعه در استان سمنان است.

,

وی با تاکید بر نقش ساختار ادارات در استفاده حداکثری از فرصت‌ها افزود: اگر بخواهیم از فرصت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی، انسانی و منطقه‌ای حداکثر بهره را ببریم، باید به اجرای قانون روی آوریم.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه اجرای قانون زمینه بروز ظرفیت‌های مختلف را فراهم خواهد کرد گفت: باید ریشه‌های توسعه در غرب را در توجه فراگیر به قانون جستجو کرد که تحول در بخش‌های مختلف را درپی داشته است.

,

قانون‌مداران نباید به جای قانون‌گریزان هزینه بدهند

, قانون‌مداران نباید به جای قانون‌گریزان هزینه بدهند,

همتی با انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای در کشور ادامه داد: شرایط کشور نباید به گونه‌ای باشد که قانون‌مداران به جای قانون‌گریزان هزینه دهند.

,

وی با بیان اینکه افراد قانون‌گریز باید برای رفتارهای خود هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند افزود: همه گروه‌ها، رسانه‌ها و تشکل‌ها باید با هرکس و هر مقامی که از اجرای قانون فرار می‌کند به شدت برخورد کنند و در این موضوع نباید هیچ استثنائی قائل شد.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه تصریح کرد: با قانون‌گریزان باید به‌ گونه‌ای برخورد شود که هیچ‌کس دیگر هوس قانون‌گریزی نکند.

,

همتی با اشاره به برخی مباحث پیرامون ساختار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: استان سمنان نیز بخشی از حاکمیت است و تمام موضوعات آن باید مانند سایر استانها پیگیری شود.

,

هر مقامی بخواهد منافقانه رفتار کند روبروی مردم ایستاده است

, هر مقامی بخواهد منافقانه رفتار کند روبروی مردم ایستاده است,

وی با بیان اینکه بند «ی» ماده 29 قانون مدیریت خدمات کشوری، صراحتا ساختار اداری و محل استقرار ادارات کل در مراکز استانها را مشخص کرده است افزود: مصوبه شورای عالی شهرسازی که به امضای رئیس جمهور نیز رسیده است و نیز دستور مکتوب وزیر راه و شهرسازی، این موضوع را تایید کرده است.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با تاکید بر شفاف بودن قانون اظهار کرد: اگر کسی بخواهد برخلاف قانون رفتار و یا منافقانه عمل کند روبروی مردم ایستاده است و ما نیز در کنار مردم خواهیم ایستاد و اگر آن روز خدای نکرده شاهد تنش‌هایی بودیم تمام دنیا از این موضوع مطلع خواهند شد که در نقطه‌ای از ایران، مردم مسئولان خود را مجبور به اجرای قانون کردند.

,

همتی ادامه داد: این مساله برای کشور ما بسیار بد است که مردم بخواهند به این طریق مسئولان خود را مجبور به اجرای قانون کنند چراکه مسئولان وظیفه‌ای جز اجرای قانون ندارند.

,

وی با ابراز امیدواری برای اجرای قانون توسط مردم و مسئولان در تمام بخش‌های کشور گفت: چنانچه اجرای قانون در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود افرادی که برخلاف قانون حرکت می‌کنند به آسانی مشخص خواهند شد.

,

70 درصد حمل و نقل بار استان سمنان از مرکز و غرب استان صورت می‌گیرد

, 70 درصد حمل و نقل بار استان سمنان از مرکز و غرب استان صورت می‌گیرد,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حجم بالای تردد مسافر و جابجایی کالا در استان سمنان اظهار کرد: بنابر آمارهای موجود 70 درصد حمل و نقل بار استان سمنان به مرکز و غرب استان مربوط می‌شود.

,

همتی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنند که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه