اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان زنجان:

آغاز طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" در زنجان/ بازاریان و اصناف از دانش آموزان بی بضاعت حمایت می کنند

آغاز طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" در زنجان/ بازاریان و اصناف از دانش آموزان بی بضاعت حمایت می کنند
مسئول بسیج اصناف استان زنجان گفت: طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در زنجان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی 98-97 و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح "یک کاسب- یک دانش آموز"  در زنجان اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با بیان اینکه این طرح در زنجان از چند روز گذشته آغاز شده است، افزود: این طرح به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش آموزان بی بضاعت  و دانش آموزان بازمانده از تحصیل برگزار شده است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه این برنامه درقالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی به منظور تقبل کردن هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر اجرایی می شود.

,

مسئول بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه خیرین در استان از این طرح حمایت می کنند، افزود: اتاق بازرگانی استان نیز در این طرح مشارکت می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه