اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد:

۱۴۰ مبلغ به مناطق مختلف بشاگرد اعزام شد

۱۴۰ مبلغ به مناطق مختلف بشاگرد اعزام شد
رئیس اداره تبلیفات اسلامی شهرستان بشاگرد گفت: بیش از 140 مبلغ مذهبی با هدف انجام مناسبات دینی و ایجاد روحیه و حس امید به زندگی در میان مردم، به روستاهای بشاگرد اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت السلام صابر پروین، رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بشاگرد در گفتگو با هرمز با اشاره به اعزام مبلغین به روستاها، اظهار کرد: بیش از 140 مبلغ در ایام محرم در سه بخش و دو شهر بشاگرد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد افزود: اعزام این مبلغان با همکاری حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) بشاگرد و دفتر امام جمعه، طبق برنامه ریزی های انجام شده در قبل از دهه محرم صورت گرفته است.

,

حجت السلام پروین ادامه داد: در دهه محرم هم از مبلغان بومی و هم غیر بومی استفاده شده و به تمامی روستاهایی که شرایط و امکانات لازم را داشته اند با درخواست اهالی، مباغ اعزام شده است.

,

وی با اشاره به کاهش تعداد روستاهای بدون مبلغ نسبت سال های گذشته، اظهار کرد: برخی از روستاها که از نظر خانوار بسیار پایین و انگشت شمار بوده به دلیل عدم دسترسی و نبود امکانات لازم مبلغی ارسال نشده که تلاشمان بر آن است در سال های آینده این امار را به حداقل برسانیم.

,

, ,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد اظهار کرد: با شروع دهه همایش پیر غلامان حسینی در مرکز شهرستان بشاگرد برگزار شده و برنامه ریزی های لازم جهت پر شور و شعور بودن این دهه انجام شده است.

,

حجت الاسلام پروین در ادامه از تجمع بزرگ هیأت های مذهبی شهرستان در روز ششم محرم در شهر سردشت با همکاری دستگاه های فرهنگی خبر داد.

,

وی به وضعیت خانه های عالم در روستاها پرداخت و گفت: در حال حاضر 17 خانه عالم تحت نظر سازمان تبلیغات در سطح روستاها وجود دارد که تمام هزینه های این منازل و مبلاغان مستقر در آن ها با این سازمان است.

,

, ,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد، افزود: 134 هیئت مذهبی در سطح شهرستان وجود دارد که حدود 38 هئیت به ثبت رسیده است که 10 عدد آن بانوان تشکیل داده است.

,

حجت الاسلام پروین با اشاره به حجم بالای نذورات در این ایام، یادآور شد: با اداره صنعت معدن، تجارت و اصناف شهرستان هماهنگی لازم جهت توذیع اقلامی مانند برنج گوشت، شکر با قیمت بازرگانی به نماینده هئیت ها شده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می رود عزاداری ها به دور از حاشیه و خرافات برگزار شود و مبلغان به مردم در کنار مباحث مذهبی و دینی، انگیزه بخشی و دشمن شناسی و امید به زندگی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه