اخبار داغ

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی:

ارتش‌های بزرگی را در جنگ با داعش شکست دادیم/ دشمن می‌خواهد راه قدسی که از کربلا می گذرد را مسدود کند

ارتش‌های بزرگی را در جنگ با داعش شکست دادیم/ دشمن می‌خواهد راه قدسی که از کربلا می گذرد را مسدود کند
فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی گفت: در طول چهار سال که صرف برجام شد، از افرادی استفاده شد که تعدادی از آن ها خائن از آب درآمدند ولی ما بسیجی به سوریه بردیم و صلابت به ارمغان آوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان پیش از ظهر امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورائی سپاهیان محمد(ص) در سالن ورزشی ارشاد اردستان اظهار کرد: زمان شروع جنگ نه ارتش و نه سپاه قوی داشتیم، اما جوانان به مبارزه با دشمن اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: مشکل ما در کشور آن زمان بی بصیرتی بود، اما بچه های انقلابی و متدین آمدند و در مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت کردند.

,

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی گفت: زمان جنگ 37 روزه خرمشهر از کل کشور 600 نفر بیشتر برای دفاع نیامدند چون بصیرت نداشتند، اما به دلیل اینکه ایمان داشتیم پیروز شدیم.

,

سردار اهوازیان با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهید حججی قلوب 85 میلیون ایرانی را به طرف خود جذب کرد و همه اینها مربوط به بصیرتی است که شهید داشت.

,

وی تاکید کرد: کسانی بودند که آن زمان هم بسیجی ها را می زدند و امروز هم به کار خودشان ادامه می دهند، اما بسیجی ها به راه خودشان پایبند هستند.

,

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: ما صادقانه جنگیدیم اما عقب افتاده ها به موجب اینکه جنگ ما کلاسیک نبوده می خواستند رزمندگان و بچه های انقلاب را محاکمه کنند.

,

اهوازیان با یادآوری این مطلب که اگر پدران ما 80 سال پیش بصیرت داشتند، کسی جرأت نمی کرد بقیع را با خاک یکسان کند، افزود: با شروع پدیده داعش در سوریه ما به نبرد داعشی ها رفتیم چون بصیرت داشتیم و نگذاشتیم در واقع ایران برود اما همان روز عده ای گفتند مدافعان حرم برای پول می روند.

,

کارشناس مسائل نظامی با تاکید بر اینکه به سوریه رفتیم تا امنیت را برای ایران به ارمغان آوریم و در نجات انسان ها و نجات سوریه که در زمان جنگ به ما کمک کرده بود سهیم باشیم، گفت: ما در این بین عزت و اقتدار بدست آوردیم و ارتش های بزرگی را شکست دادیم.

,

اهوازیان با بیان اینکه ما در مبارزه با داعش با یک سری وحوش روبرو بودیم، تصریح کرد: در طول چهار سال که صرف برجام شد، از افرادی استفاده شد که تعدادی از آن ها خائن از آب درآمدند ولی ما بسیجی به سوریه بردیم و صلابت به ارمغان آوردیم.

,

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی با بیان اینکه امروز در فضای مجازی سربازان کمی داریم و لازم است بسیجیان در این فضا کار کنند، افزود: مواظب نقشه دشمن باشید که در قضیه بصره و ابادان دنبال بر هم زدن وحدت بین ایران و عراق است تا راه قدسی که از کربلا می گذرد را مسدود کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه