اخبار داغ

رئس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

عدم ثبات، مردم و تولیدکنندگان را دچار مشکل کرده است/دولت آمادگی لازم برای این شرایط را نداشت

عدم ثبات، مردم و تولیدکنندگان را دچار مشکل کرده است/دولت آمادگی لازم برای این شرایط را نداشت
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: چیزی که بیش از همه مردم و تولیدکنندگان را اذیت می کند، عدم ثبات است و ما در جلسات مختلف این موضوع را گوشزد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، غلامرضا تاجگرون امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی میاندوآب که با حضور فرماندار، محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم، شرایط کنونی اقتصادی کشور است و دولت و مجلس برای حل مشکلات تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از موضوعاتی که برای تولید کنندگان مهم بوده و در جلسات نیز بیان می شود، فارغ از ارزش قیمت ها، موضوع ثبات در سیاست ها است.

,

وی گفت: در سه چهار ماه گذشته عدم ثبات مردم و تولیدکنندگان را اذیت کرده و مشکلاتی را بوجود آورده است.

,

تاجگردون با بیان اینکه معتقد است دولت آمادگی لازم برای این شرایط را نداشت، تصریح کرد: باید در این شرایط مراقبت کنیم تا ضربه نخوریم.

,

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: این جلسات مهم بوده و  جمع بندی کرده و مورد بررسی قرار می دهیم.

,

وی افزود: چیزی که بیش از همه مردم را اذیت می کند، عدم ثبات است و ما در جلسات مختلف این موضوع را گوشزد می کنیم تا مشکلات موجود حل شود.

,

باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم

, باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم, باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم,

هم چنین جهانبخش محبی نیا، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات و اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکلات تولیدکنندگان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم و در این زمینه از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توقع بیشتری دارم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه