اخبار داغ

به همت معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

کنگره فرهنگ و تبلیغ سپاه آذرماه برگزار می شود

کنگره فرهنگ و تبلیغ سپاه آذرماه برگزار می شود
جشنواره فرهنگی هنری و کنگره شعر و همایش مداحان سپاه امسال به صورت مشترک و با عنوان اولین کنگره فرهنگی و تبلیغ برگزار می‌شود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جشنواره فرهنگی هنری و  کنگره شعر و همایش مداحان سپاه امسال به صورت مشترک و با عنوان اولین کنگره فرهنگی و تبلیغ برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امسال با توجه به ضرورت هم افزایی مداحان، شاعران و هنرمندان گروه های هنری سپاه، همچنین تجمیع و بهره برداری مناسب از سرمایه انسانی موجود و پرهیز از دوباره کاری و صرفه جویی هزینه ها در سال ۱۳۹۷، جشنواره فرهنگی هنری، کنگره شعر و همایش مداحان سپاه به صورت توامان و با عنوان اولین کنگره فرهنگی و تبلیغ براساس محورهای زیر برگزار می شود.

,

الف) عناوین و بخش های اولین کنگره فرهنگی و تبلیغ سپاه

, الف) عناوین و بخش های اولین کنگره فرهنگی و تبلیغ سپاه,

1. جشنواره فرهنگی هنری:

,

بخش هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث)، کاریکاتور، طراحی پوستر و عکاسی بخش هنرهای نمایشی شامل: تکخوانی، جمع خوانی سرود، همخوانی و تواشیح، اجرای حماسی (دکلمه خوانی و شعرخوانی)

,

2. کنگره شعر سپاه:

,

بخش شعر سرایی (سرودن شعر توسط شاعران)

,

3. همایش فرهنگیاران مداح و مدیحه سرا

,

ب) زمان و مکان کنگره:

, ب) زمان و مکان کنگره:,

کنگره فرهنگ و تبلیغ سپاه امسال آذرماه همزمان با هفته وحدتدر تبریز برگزار می شود و زمان نهایی ارسال آثار 15 مهرماه سال جاری است که محورهای کنگره و ضوابط و شرایط شرکت در آن به همراه شاخص های داوری در بخش های رقابتی و همچنین پوستر فراخوان کنگره فرهنگ و تبلیغ سپاه به زودی اعلام میشود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه