اخبار داغ

به همت حسینیه اعظم زنجان صورت گرفت؛

ایجاد ظرفیت ۳۰۰۰ نفری برای اسکان عزاداران حسینیه اعظم زنجان/پذیرش عزاداران غیربومی از ۲۶ شهریور ماه

ایجاد ظرفیت ۳۰۰۰  نفری برای اسکان عزاداران حسینیه اعظم زنجان/پذیرش عزاداران غیربومی از ۲۶ شهریور ماه
مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان گفت: به همت حسینیه اعظم زنجان ظرفیت سه هزار نفر در روز برای اسکان عزاداران غیربومی در دهه اول محرم ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار مسئولیت اسکان عزاداران غیربومی برای شرکت در مراسم عزاداری این مسجد به صورت متمرکز در اختیار حسینیه اعظم قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه پذیرش عزاداران غیربومی برای اسکان، از 26 شهریور ماه مصادف با هفتم محرم شروع می شود، اضافه کرد: پذیرش در ورودی شهر زنجان و همچنین در خیابان فردوسی روبروی مسجد حسینیه اعظم تا 30 شهریور مصادف با 11 محرم ادامه دارد.

,

وی از پذیرایی مهمانان با غذای متبرک حسینیه اعظم خبر داد و تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته هر مهمان در این ایام یک وعده صبحانه به همراه یک وعده غذای گرم میهمان غذای متبرک حسینیه اعظم خواهد شد.

,

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان در خصوص اماکن مورد نظر برای اسکان عزاداران غیربومی توضیح داد: عزاداران حضرت اباعبدالله (ع) در این مدت و طبق هماهنگی در مدارس، مهمان سراهای اداره کل تربیت بدنی، دانشگاه آزاد و سپاه اسکان داده می شوند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه اسکان مهمانان در همه اماکن مذکور به جز مدارس رایگان است، افزود: هزینه هرشب اسکان عزاداران در مدارس با تخفیف ویژه برای هرخانواده 350 هزار ریال خواهد بود که این مبلغ توسط مسئولان آموزش و پرورش دریافت می شود.

,

وی همچنین از حضور مهمانان خارجی در این ایام خبر داد و گفت: برای رفاه حال عزاداران حسینی که از خارج از کشور برای اسکان به حسینیه اعظم مراجعه کنند اماکن مجزا در نظر گرفته شده است.

,

موسوی اضافه کرد: به منظور معرفی حسینیه اعظم زنجان بسته های فرهنگی ویژه برای مهمانان خارجی پیش بینی شده است.

,

وی در خصوص فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها در این ایام یادآور شد: مهمان سرای ادارات و دستگاه های استان، هتل ها و مسافرخانه ها و ... نیز به صورت مستقل پذیرای عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط کشور و خارج کشور خواهند بود.

,

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان در پایان با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته مشکلی از بابت اسکان مهمانان در این ایام نخواهیم داشت از همه عاشقان و دلدادگان حسینی از همه نقاط کشور دعوت می شود برای شرکت در عزاداری مسجد حسینیه اعظم به زنجان سفر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه