اخبار داغ

جزئیات جدید پرونده بیماران مسموم اعلام شد؛

فوت ۴ نفر از ۳۴ بیمار بستری شده در بیمارستان های کرج/ حال ۷ نفر وخیم است

فوت ۴ نفر از ۳۴ بیمار بستری شده در بیمارستان های کرج/ حال ۷ نفر وخیم است
۳۴ بیمار مسموم به مراکز درمانی کرج مراجعه کردند که استفاده از مشروبات الکلی علت احتمالی مسمومیت آنها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، «تعداد فوتی های ناشی از مسمومیت در بیمارستان رجایی کرج به 4 نفر افزایش یافت»، این خبری بود که معاون امور اجتماعی استان البرز عصر چهارشنبه با اشاره به آن گفت: 34 بیمار مسموم به مراکز درمانی کرج مراجعه کردند که استفاده از مشروبات الکلی علت احتمالی مسمومیت آنها خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عیسی قبادی افزایش تعداد فوتی ها از 3 نفر به 4 نفر را تائید کرد و افزود: به دلیل مشکوک بودن علت مرگ، اجساد آنها برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد که به زودی علت مرگ فوت شدگان اعلام خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: از 30 نفر دیگر 7 نفر به دلیل وخامت وضعیت‌ شان در بخش ‌های ویژه بستری و تحت مراقبت هستند و تعداد 6 نفر در بخش اورژانس بستری اند و مابقی نیز سرپایی مداوا شدند.

,

این اطلاعات را معاون امور اجتماعی استانداری البرز به ایلنا می دهد اما روز گذشته 21 شهریور، دادستان کرج درباره این خبر به خبرنگار تیتریک گفت: از 5 بیماری که به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری هستند سه نفر فوت شدند.

حاجی رضا شاکرمی افزود: منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی هستیم مبنی بر اینکه آیا علت مرگ آنها استفاده از مشروبات الکلی بوده است یا علت دیگری دارد.

وی اظهار داشت: با پیدا شدن شماره ای از شخص فروشنده، دستور برای دستگیری وی صادر شد. وی گفت: پزشک قانونی پس از کالبد شکافی و طی مراحل قانونی درباره علت مسمومیت اعلام نظر می کند.

,
,
,
,
,

دادستان کرج در خاتمه تصریح کرد: از سه نفر فوت شده در بیمارستان دو نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

,

شایان ذکر است محل توزیع این مشروبات الکلی مشکین دشت فردیس عنوان شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه