اخبار داغ

اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز در خراسان جنوبی/ یک‌هزار بسته به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد

اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز در خراسان جنوبی/ یک‌هزار بسته به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد
مراسم اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز در محل مسجدالرسول بازار بیرجند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز که در محل مسجدالرسول بازار بیرجند برگزار شد، گفت: مسجدالرسول بازار بیرجند و پایگاه شهید نواب صفوی به عنوان قرارگاه پشتیبانی و کمک به جبهه‌ها در زمان دفاع مقدس معرفی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: کمک به دانش‌آموزان نیازمند همه ساله توسط کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه انجام می‌شود و در طرح یک کاسب یک دانش‌آموز نیز در کنار آن به نیازمندان کمک می‌شود.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: طرح یک کاسب یک دانش‌آموز، برنامه‌ای خداپسندانه و از روی اخلاص است و روی دانش آموزانی که بسته‌ها را دریافت می‌کنند تأثیرگذار است.

,

 

,

سرار قاسمی تصریح کرد: دشمن تمام توانش را علیه ملت ایران بکار گرفته تا پیوند به برادری بین ملت ایران آسیب بزنید و ملت را مأیوس کند لذا تمام هجمه‌ها روی اقتصاد است.

,

 

,

وی با بیان این‌که در جنگ‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی پیروز شدیم افزود: جنگ و حربه امروز دشمن، اقتصادی است.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: این حرکت الهی و این رزمایش خدمات‌رسانی نشان می‌دهد بازار همچنان پیشتاز و در خط مقدم مبارزه و حامی مستضعفان است.

,

 

,

سردار قاسمی با بیان این‌که جهاد در راه خدا با مال و جان است افزود: انفاق مال بسیار ارزشمند و گامی بزرگ به سوی خداوند است.

,

 

,

وی اظهار کرد: اولین هدف این حرکت این است که به دشمن بگوید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی با بیان این‌که دومین هدف، امیدواری دانش‌آموزان به زندگی و هدف دیگر ارتباط بین اقشار مختلف مردم است.

,

 

,

سردار قاسمی افزود: هدف دیگر این طرح، احیای سنت رسول‌الله (ص) و ائمه اطهار (ع) در کمک به همنوع و به فکر دیگران بودن است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش خدمات‌رسانی بسیجیان که در شهریورماه‌‌جاری درحال برگزاری است، تاکنون بیش از 200 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: یک پزشک متخصص پوست که در دوران دفاع مقدس مجروح شده است، هم‌اکنون در روستاهای مرزی درمیان به صورت صلواتی مشغول مداوای بیماران پوستی است.

,

 

,

سردار قاسمی یادآور شد: دو روز گذشته حدود 13 هزار نفر از کارگران در 19 کارخانه قبول کرند یک شیفت به صورت رایگان کار کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: روز دوشنبه کارمندان به صورت خالصانه در مناطق محروم میز خدمت را برپا خواهند کرد تا به مردم خدمت کنند.

,

 

,

حسین خراسانی‌مطلق مسئول بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی نیز در ابتدای این مراسم گفت: هدف در رزمایش خدمات‌رسانی بسیجیان فقط جمع‌آوری کمک برای مستمندان نیست بلکه روشن‌گری حمایت و پشتیبانی اصناف از انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی افزود: اصناف و بازاریان در بیرجند در حمایت از انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند.

,

 

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن ایجاد کرده، اصناف را مورد حمله و اتهام قرار داده است و سعی دارد از مردم جدا کند.

,

 

,

خراسانی‌مطلق افزود: برخی از جوانان از اصنافی که شهدای زنده هستند و به انقلاب اسلامی خدمت کردند، اطلاع ندارند.

,

 

,

وی اظهار کرد: در طرح یک کاسب یک دانش‌آموز تلاش می‌شود گوشه ای از خدمات اصناف را نشان دهیم.

,

 

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی گفت: طرح یک کاسب یک دانش آموز در سراسر کشور آغاز شده است.

,

 

,

خراسانی‌مطلق افزود: بسیج اصناف با همکاری اصناف در سطح کشور، بیش از 100 هزار بسته لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس تا 15 مهرماه به دست نیازمندان می‌رساند.

,

 

,

وی با بیان این‌که با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و مؤسسات خیریه، افراد نیازمند شناسایی شدند اظهار کرد: هر دانش آموز مستمندی را به یک کاسب وصل می‌کنیم تا آن کاسب همانند فرزند خودش از دانش آموز نیازمند حمایت کند.

,

 

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی گفت: در بیرجند تاکنون 100 بسته لوازم‌التحریر تهیه شده است.

,

 

,

خراسانی‌مطلق افزود: در استان خراسان‌جنوبی تاکنون 970 بسته آماده شده که 400 بسته امروز و مابقی تا 15 مهرماه توزیع می‌شود و یک‌هزار بسته در استان خراسان جنوبی تحویل دانش آموزان محروم خواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 30 هزار دانش‌آموز نیازمند شناسایی شدند که کمیته امداد 9 هزار و 170 دانش آموز را تحت حمایت دارد.

,

 

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی گفت: قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) حدود 11 هزار بسته و کمیته امداد نیز حدود 6 هزار بسته تهیه کرده است و در سه روز اخیر نیز یک‌هزار بسته دیگر نیز تهیه شده است.

,

 

,

خراسانی‌مطلق افزود: ظرفیت بزرگ اصناف متأسفانه در جنگ روانی دشمن، نادیده گرفته شده است اما اصناف همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه