اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مسجد محوری بستر فعالیت هئیت های مذهبی باشد/ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ماه محرم

مسجد محوری بستر فعالیت هئیت های مذهبی باشد/ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ماه محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مساجد باید بستر انجام فعالیت هیئت های مذهبی در ماه محرم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت:برنامه های عزاداری در ماه محرم باید بر اساس مسجد،منبر و قرآن محوری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد هیئت های مذهبی از مساجد فاصله بگیرند،ادامه داد: مساجد باید بستر انجام فعالیت هیئت های مذهبی در ماه محرم باشد.

,

این مسئول مساجد را پایگاه فرهنگی مناطق عنوان کرد و افزود: تمام فعالیت های فرهنگی در منطقه و محله های شهر باید در بستر مسجد و براساس آموزه های دینی شکل بگیرد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عدم توجه به مسجد محوری را موجب زمینه رشد انحرافات و تفرقه های درونی عنوان کرد و گفت: ماه محرم فرصت مناسبی در امر تبلیغ و ترویج ارزش های دینی محسوب می شود.

,

حجت الاسلام صفی یاری ادامه داد: باید از ظرفیت های مساجد برای توسعه و تعمیق باورهای دینی اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان استفاده شود.

,

وی با بیان اینکه اعزام عالم و روحانی به مناطق مختلف شهری و روستایی سهم بسزایی در بهره وری عالمانه این ایام خواهد داشت،بیان داشت:جلسه کمیته فرهنگی محرم و اربعین و برنامه ریزی های لازم در این زمینه در استان انجام شده است.

,

این مسئول با برضرورت انسجام‌بخشی در برنامه های ماه محرم تاکید کرد و گفت: الگودهی مناسب به برنامه ها در سال جاری مورد توجه قرار می گیرد تا عزاداری های مناسبی در استان برگزار شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امروز هیئت‌های محوری زنجان از جفرافیای استان عبور کرده اند، بیان داشت: لذا بیشتر می‌طلبد که در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم.

,

حجت الاسلام صفی یاری برضرورت صیانت، حراست و حفاظت از موضوع پایتخت شور و حسینی تاکید کرد و گفت:هیئت های شاخص استان باید هم‌تراز با انقلاب اسلامی بوده و بتواند دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان کنند.

,

وی با بیان اینکه روحانیون وظیفه تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی را در محرم بر عهده دارند، افزود: یکی از مهمترین وظایف مبلغین در محرم امسال تبیین آرمان ها دستآورد ها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه