اخبار داغ

بیست سوم شهریورماه برگزار می‌شود؛

همایش شیرخوارگان حسینی در فارسان

همایش شیرخوارگان حسینی در فارسان
مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان فارسان از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در تاریخ 23 شهریورماه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، میثم بابایی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در شهرستان فراهم شده است، اظهارکرد: همایش بزرگ شیرخوارگان روز جمعه  23 شهریورماه ساعت 8:30 صبح در حسینیه ثارالله شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

بابایی گفت : این مراسمات در سال های گذشته با استقبال گسترده در شهرستان فارسان روبرو بوده است، اظهار کرد: از عموم مادران که نوزاد شیرخواره دارند برای حضور گسترده در این مراسم معنوی دعوت می شود.

در این همایش، مادران سیاه‌پوش، همنوا با زمزمه‌ای زینبی با کودکان شش ماهه خویش، اشک ماتم و عزا می‌ریزند و با پوشاندن لباس علی اصغر (ع) بر تن شیرخوارگان خود با طفل رباب (س) هم‌ناله می‌شوند.

مادران کودکان را بر روی دستان خود به نشانه تقدیم به پیشگاه حضرت حق می‌گیرند و بر مظلومیت شش ماهه امام حسین (ع) اشک ماتم می‌ریزند.

همایش شیرخوارگان حسینی (ع)، همه ساله در سراسر کشور به یاد طفل شیرخوار حضرت امام حسین (ع) که در صحرای کربلا به تیر کینه‌توزان، روی دستان پدر به شهادت رسید، با اشک، آه و ناله برگزار می‌شود.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه