اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارومیه:

مسئولان و مردم در جنگ اقتصادی لباس رزم بر تن کنند/ ۴۰ سالگی انقلاب خار چشم دشمنان است

مسئولان و مردم در جنگ اقتصادی لباس رزم بر تن کنند/ ۴۰ سالگی انقلاب خار چشم دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارومیه گفت: در مقابل این جنگ اقتصادی، وظیفه تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که لباس رزم اقتصادی بر تن کرده و هر که به قدر وسع خود در این راه از مجاهدت و کوشش دریغ نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سرهنگ کریم علی نژاد در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در جمع بسیجیان و جمعی از مسئولان استانی اظهار داشت: یکی از برکت های عظیم حادثه کربلا و قیام حضرت امام حسین (ع) انقلاب شکوهمند اسلامی است، انقلابی که ریشه عمیقی در عاشورا دارد و آرمان آن زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله (عج) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور، آرمان هر بسیجی دلداده به آرمان های انقلاب است.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارومیه اذعان کرد: فراموش نکرده ایم که امام خمینی (ره) در اواخر عمر شریف‌شان فرمودند مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت(عج) نباشند، خائن و خطرسازند.

,

علی نژاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت لایزال الهی، با صلابت و با تمام وجود حرکت خود را در این مسیر ادامه می دهد و در حال پیشبرد اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی است، افزود:  در مقابل، دشمنان اسلام و مستکبرین عالم هراسان از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی، هر آن چه که در توان دارند برای مقابله با این حرکت به میدان آورده اند.

,

40 سالگی انقلاب خار چشم دشمنان است

, 40 سالگی انقلاب خار چشم دشمنان است, 40 سالگی انقلاب خار چشم دشمنان است,

وی تصریح کرد: دشمنان از روزهای نخست پیروزی انقلاب می گفتند جمهوری اسلامی ایران ظرف چند سال نابود می شود و اکنون چهل سالگی این انقلاب به خار چشم آنان تبدیل شده است.

,

فرمانده سپاه ارومیه با تاکید بر ناامیدی دشمن از ناامنی ایران بیان کرد: آنان که به واسطه حمایت مردم از انقلاب و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، از ناامن کردن کشور ناامید شده اند، امروز جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرده اند که به خیال خام خود موجب دست کشیدن مردم از آرمان ها و در نهایت استحاله این نظام مقدس شوند.

,

علی نژاد در ادامه اضافه کرد: اما ملت بصیر و ولایتمدار ایران بار دیگر توطئه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد و با تداوم این حرکت رو به جلو، در نهایت بدر و خیبری دیگر رقم خواهد زد.

,

وی تاکید کرد: در مقابل این جنگ اقتصادی، وظیفه تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که لباس رزم اقتصادی بر تن کرده و هر که به قدر وسع خود در این راه از مجاهدت و کوشش دریغ نکند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارومیه با اشاذره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان کرد: طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العلی) مشکلات مقطعی به وجود آمده پیش روی ملت بزرگ ایران، حوادث طبیعی یک مسیر دشوار رو به قله است که وظیفه ما در این مسیر، اطمینان به تحقق وعده الهی و تمرکز به قله های پیشرفت و آرمان های والای انقلاب است.

,

علی نژاد گفت: پیام رزمایش با شکوه سپاهیان محمد رسول الله (ص) این است که ما تا خون در رگ داریم فدایی ولایت خواهیم بود و با توکل به خداوند متعال در مسیر پیشرفت، خدمت رسانی به مستضعفین عالم و پاسداری از آرمان ها از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهیم کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما این پیام را به حول و قوه الهی با حضور حماسی خود در تجمع بزرگ و با عظمت 40 هزار نفری پنجم مهر با صدایی رسا به جهانیان منتقل خواهیم کرد، ما با اعتماد به وعده نصرت الهی یقین داریم که آینده از آن حزب الله است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه