اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی نماد بارزی از تبلور وحدت و انسجام ملی است/ محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین جامعه از اهداف اصلی رزمایش است

آذربایجان غربی نماد بارزی از تبلور وحدت و انسجام ملی است/ محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین جامعه از اهداف اصلی رزمایش است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور مقتدرانه و با شکوه بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج نماد بارزی از تبلور وحدت و انسجام ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در جمع بسیجیان و جمعی از مسئولان استانی اظهار داشت: این رزمایش یادآور رشادت ها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کلیت رزمایش و ارتباط آن با اعزام سپاهیان محمد رسول الله ۱۲ آذر سال ۶۵ افزود: رزمایش محمد رسول الله (۲) تداعی کننده خاطرات ماندگار اعزام عاشورایی سپاهیان محمد ص در دوران دفاع مقدس است.

,

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر این که حضور مقتدرانه و با شکوه بسیجیان در این رزمایش یادآور رشادت ها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است، اذعان کرد:  بسیج همواره در کنار مردم و در خدمت محرومین جامعه بوده است.

,

رزمایش خدمت و  اردوهای جهادی 

, رزمایش خدمت و  اردوهای جهادی  , رزمایش خدمت و  اردوهای جهادی  ,

سردار شهسواری تاکید کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی در شرایط امروز کشور میتواند به بهبود وضعیت و پیشبرد اهداف عالی نظام کمک کند، محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین جامعه از اهداف اصلی رزمایش است که نشانگر اهمیت خدمت به محرومین در سطوح مختلف بسیج است.

,

وی با بیان این که شور سازندگی در رزمایش خدمت موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه خواهد بود، موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید برای آینده به دنبال راههای خدمت بی منت باشیم و بسیج بهترین محمل برای این امر است.

,

اقتدار بسیج و نظام

, اقتدار بسیج و نظام, اقتدار بسیج و نظام,

 سردار شهسواری تاکید کرد: بسیج بهترین نیروی کار آمد جامعه در تمام عرصه هاست.

,

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه در روزهای اخیر، این حملات را برخواسته از تفکر جهادی و بسیجی و نشانه اقتدار و هوشمندی کامل نظام و نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: این اقدام مقابله به مثل برای نابودی ایادی استکبار است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز به لطف الهی و با رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا روز به روز بر اقتدار و عزت نظام اسلامی افزوده میشود که این موضوع برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان یاس آفرین است.

,

سردار شهسواری بیان کرد: در مرحله پیشین رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریورماه جاری آغاز شده است، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم و روستایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در روستاها حاضر شده اند.

, .,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در این رزمایش خدمت، 320 گروه جهادی با شرکت 6 هزار و 500 دانشجو و دانش آموز حضور دارد.

, .,

سردار شهسواری افزود: این مرحله از اردوهای جهادی تا 29 شهریور ماه جاری ادامه می یابد.

, .,

وی ادامه داد: مرحله سوم این رزمایش نیز از پنجم مهرماه امسال در هفته دفاع مقدس با تجمع بزرگ و 40 هزارنفری بسیجیان گردان های بیت المقدس در ورزشگاه تختی ارومیه اجرا می شود.

, .,

وی بیان کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌ شود.

, .,

سردار شهسواری افزود: مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از اهداف دیگر این رزمایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه