اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم وامنیت هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم  وامنیت هیئت های مذهبی خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ما در راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در خدمت هیئات مذهبی هستیم و با همه توان در برقراری نظم تلاش می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی در دانشگاه پیام نور بیرجند،اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در حال حاضر امنیت بسیار خوبی در کشور و در خراسان جنوبی حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی به بحث فضای مجازی اشاره ای داشت و افزود: بحث فضای مجازی و تبلیغات بیهوده آن در ماه محرم و مناسبت های مذهبی به اوج خودش می‌رسد تا حضور افراد را در مراسم مذهبی کمرنگ کند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که دشمن در مسائل مختلف به ویژه مباحث فرهنگی به صورت چشمگیری ورود پیدا کرده است،یادآور شد: در این زمینه بارها مقام معظم رهبری فرموده اند که "دشمن در بحث فرهنگی بارها شکست خورده است".
,
 
,
 
,
شجاع با بیان این که داشتن نظم و انضباط در زمان برپایی هیئات از ضروریات است،عنوان کرد: نصب داربست در معابر یکی از موضوعاتی است که در ایام محرم سبب کندی حرکت هیئات می‌شود که بایستی به این مهم توجه شود‌.
,
 
,
 
,
وی با تاکید براین که سخنرانان به نحوی سخنرانی کنند که هیچ توهینی به ادیان و مذاهب دیگر نشود،ابراز کرد: رعایت حقوق همسایگان و سایر شهروندان باید مورد تاکید قرار گیرد.
,
 
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ضمن اشاره به تلاش نیروی انتظامی در برپایی هرچه بهتر مراسم ایام عزاداری امام حسین (ع) بیان کرد: ما در راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در خدمت هیئات مذهبی هستیم و با همه توان در برقراری نظم تلاش می‌کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه