اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

فعالیت یاوران محرم در انتظام بخشی به هیئت‌های عزاداری در استان زنجان/ تمهیدات ترافیکی و امنیتی برای عزاداریهای مردم زنجان فراهم شده است

فعالیت یاوران محرم در انتظام بخشی به هیئت‌های عزاداری در استان زنجان/ تمهیدات ترافیکی و امنیتی برای عزاداریهای مردم زنجان فراهم شده است
فرمانده انتظامی استان استان زنجان از آمادگی کامل پلیس و همراهی پلیس یاران محرم در برقراری نظم و امنیت در ایام محرم خبر داد و گفت: تهمیدات لازم ترافیکی و امنیتی نیز در استان زنجان فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: پلیس در ماه محرم تمام تلاش خود را خواهد داشت تا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت عزاداران و عاشقان حسینی در زنجان تصریح کرد: با هماهنگی ادارات مرتبط جلسات مختلفی برگزار شد و تمهیدات ترافیکی و امنیتی در سطح استان فراهم شده است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در تلاش هستیم مراسمات عزاداری‌ها به ویژه در هشتم و یازدهم محرم با کمال نظم و امنیت شود.

,

وی بیان کرد: اقدامات خوب و تمهیدات لازم از نظر ترافیکی، انتظامی و امنیتی نیز انجام شده و همه نیرو‌های پلیس در آماده باش کامل هستند.

,

سردار آزادی با اشاره به حضور یاوران محرم در هیئت‌ها گفت: به افراد مختلفی از هیئت‌ها به منظور انتظام بخشی به عزاداری‌ها آموزش داده شده و با عنوان یاوران محرم در این ایام فعالیت خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه وظفیه ذاتی نیروی انتظامی در سطح استان استقرار نظم و امنیت است افزود: خدمتگذاری به مردم و تامین محیطی آرام و امن برای مردم از وظیفه ذاتی پلیس بوده و در راستا پلیس زنجان اعمال وظیفه خواهد کرد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: هیچ مشکلی از نظر تامین نظم و امنیت نداریم و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه