اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است

پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که پیام عاشورا،ایستادگی در مقابل ظلم و جور است،گفت: پیام عاشورا توجه به جبهه دین خدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش پیام آوران عاشورایی در دانشگاه پیام نور بیرجند ضمن اشاره به برگزاری این همایش بزرگ،اظهار کرد: کاری برتر و بالاتر از این حرکت فرهنگی بزرگ وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به این که آنچه ارزش بالای همه انبیاء و اولیاء را رقم می زند دین خدا است،تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که همه ارزش ها در دین نهفته شده و بی دینی عواقب جبران ناپذیری دارد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که در خلقت انسان فراز های فوق العاده ای وجود دارد، یادآور شد: از سال ۶۱ هجری که دین خدا در انزوا قرار گرفت بشر دچار سردرگمی شد.
,
 
,
 
,
آیت الله عبادی با تاکید بر این مهم که آنچه در دنیا انجام می‌شود ظلم است و نیازمند پیام رسای حسینی هستیم، عنوان کرد: آنچه مسلم است آن است که ایستادگی در برابر ظلم وظیفه همگانی است.
,
 
,
 
,
وی از امام حسین (ع) به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: پیام عاشورا توجه به جبهه دین خدا است.
,
 
,
 
,
امام جمعه بیرجند ضمن اشاره به این که هیئات مذهبی پیام رسانان بزرگ قیام حسینی هستند،یادآور شد: پیام عاشورا، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است.
,
 
,
 
,
آیت الله عبادی با تاکید بر این که باید به هر نحوی مراسمی که انجام می‌شود محوریت آن بر پیدا کردن راه مقابله بر ستم باشد، ابراز کرد: هسته های مقامت همیشه موفق هستند و اگر حسایت آن به دیگران سرایت کند،قطعا آمریکا و اسرائیل هرگز جرأت جرم و جنایت در منطقه نخواهد داشت.
,
 
,
 
,
وی با بیان این مطلب که ما در شرایط آخر الزمانی قرار داریم که شرایط سختی است،مطرح کنید: اما یقین بدانید که فتنه ماندگار نمی‌ماند و پشت سر این جرم و جنایات ظهور امام زمان (عج) است.
,
 
,
 
,
آیت الله عبادی ضمن اشاره به خدمات ارزنده ای که توسط هیئات مذهبی انجام می شود،گفت:هئیات مذهبی پیام رسانان بزرگ قیام حسینی هستند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این مهم که باید فریاد مظلومان عالم را بشناسیم،متذکر شد: پیام امام حسین (ع) پیام دین و خدا است و باید این پیام را به مخاطبین خود که کل دنیا را در بر می‌گیرد اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان برسانیم.
,
 
,
 
,
آیت الله عبادی از اربعین حسینی به عنوان جبهه عدل در مقابل ظلم و جور یاد کرد و گفت: هیئات مذهبی انتصاب به امام حسین (ع) دارند و باید قدر خود را بدانند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه