اخبار داغ

واکنش خواننده حماسی،ارزشی خراسان جنوبی به رزمایش خدمت؛

رزمایش خدمت اتحاد و همدلی بین مردم را افزایش داده است/ دولت برای رفع مشکلات اقتصادی از ظرفیت بسیج استفاده کند

رزمایش خدمت اتحاد و همدلی بین مردم را افزایش داده است/ دولت برای رفع مشکلات اقتصادی از ظرفیت بسیج استفاده کند
خواننده حماسی،ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی گفت:ظرفیت و توانایی بسیج و بسیجیان بر کسی پنهان نیست از این روی به دولت مردان پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت بالای بسیج که همیشه همراه مردم بوده است برای رفع مشکلات استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی حقیقی خواننده حماسی،ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، درمورد رزمایش خدمت که از نهم تا پایان شهریور ماه در خراسان جنوبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رزمایشی که هم اکنون توسط بسیج و سپاه در مناطق محروم شهری در حال انجام شدن است ما را به یاد روزهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس می‌اندازد که رزمنده ها به صورت جهادی در خط مقدم جبهه تحمیلی اقتصادی برای دفاع از این مرز و بوم پای کار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که در برهه زمانی کنونی قشر آسیب پذیر جامعه را تحت تاثیر قرار داده مسائل اقتصادی است،افزود: دراین شرایط بسیج و سپاه با همین رزمایش های جهادی که در سطح کشور و خراسان جنوبی در حال انجام است اتحاد و همدلی بین مردم را بیشتر کرده که جای تقدیر و تشکر دارد و ما مطمئن هستیم که با این اتحاد و همدلی خیلی از مشکلاتی که در پیش رو داریم را رفع کنیم.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی گفت: این اقدام و رزمایش مانند زمان جنگ تحمیلی است که مردم از همه اقشار پای کار آمدند و با روحیه بسیجی که داشتند توانستند خیلی از مشکلات موجود در کشور را مرتفع کنند.

,

 

,

مولوی حقیقی بیان کرد: روحیه جهادی و بسیجی در بین مردم خراسان جنوبی هنوز وجود دارد که در خط مقدم جبهه تحمیلی اقتصاد مقاومتی با کار جهادی در صدد رفع مشکلات خود برآمده اند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ظرفیت و توانایی بسیج و بسیجیان بر کسی پنهان نیست از این روی به دولت مردان پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت بالای بسیج که همیشه همراه مردم بوده است برای رفع مشکلات استفاده کنند.

,

 

,

خواننده حماسی،ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی بیان کرد: دولت مطمئن باشد اگر دست کمک و همکاری خواستن به طرف بسیج دراز کند بسیج دست دولت‌مردان را به گرمی می‌فشارد و در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی به آنها کمک خواهد کرد.

,

 

,

 مولوی حقیقی گفت: با توجه به اینکه ما در بهبوهه 40 سالگی انقلاب هستیم باید این اتفاق بیفتد چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات پیش رو را حل کند سربلند شود که البته ما امیدورایم دولتمردن ما سربلند و موفق باشند.

,

 

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون بسیج در بدنه جامعه و زندگی مردم نقش به‌سزایی دارد وقتی که اتحاد و همدلی باشد و از ظرفیت بسیج و بسیجیان استفاده شود دولتمردان مطمئن باشند که بسیج برای رفع مشکلات کمکشان خواهد کرد.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به جهادگران، بیان کرد: ایشان درباره کار جهادی و جهادگران میفرمایند که دشمن جنگ تحمیلی را برای براندازی انقلاب اسلامی ما به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ور تر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد و دشمن ما بداند که هم اکنون روحیه انقلابی بین جوانان ما وجود دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: با شعله ور بودن روحیه جهادی بین جوانان ما مگر دشمن در خواب ببیند که بتواند به کشور ما آسیب وارد کند و ضربه ای بزند چون هم اکنون جوانانی که در زمان جنگ تحمیلی در گهواره بوده اند هم اکنون به بلوغ فکری رسیده  و پشتیبان ولی فقیه خود و خاری بر چشم دشمنان نظام هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه