اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

یکی از بهترین جلسات ستاد رفع موانع تولید برگزار شد/ سیستم مالی کشور اولین ضررکننده از زمین‌خوردن تولیدکننده

یکی از بهترین جلسات ستاد رفع موانع تولید برگزار شد/ سیستم مالی کشور اولین ضررکننده از زمین‌خوردن تولیدکننده
استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که جلسه امروز از بهترین جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی است گفت: برای بانک‌ها واضح است اگر تولیدکننده به زمین نشست، اولین ضررکننده سیستم مالی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی گفت: در کارگروه امروز 52 مصوبه که هرکدام می‌توانست جلسه‌ی جداگانه به صورت سخت و جان‌افزا طی کند، به تصویب رسید که ابلاغ می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی گفت: در کارگروه امروز 52 مصوبه که هرکدام می‌توانست جلسه‌ی جداگانه به صورت سخت و جان‌افزا طی کند، به تصویب رسید که ابلاغ می‌شود.,

 

,

وی افزود: این مصوبات نشان از هماهنگی خوب شبکه بانکی استان و همه دستگاه‌هایی که در این 52 مصوبه دخیل هستند، است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که جلسه امروز از بهترین جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی است گفت: رسانه‌ها در انعکاس این موضوع همکاری داشته باشند و می‌توان تیترِ 52 مصوبه طلایی را برای جلسه امروز انتخاب کرد.

,

 

,

مروج‌الشریعه افزود: جلسه امروز شاید یکی از بهترین جلسات کشور در ستاد تسهیل در استانی مانند خراسان جنوبی که در آن 52 موضوع که قبلا در جلسات تخصصی بررسی شده بود، مطرح شد و با حداقل اختلاف نظر به تصویب رسید.

,

 

,

وی اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار تعاریف بی‌جا از استانداری نداریم راکه رسانه باید نقد داشته باشد و نقد همراه با انعکاس عملکرد مثبت باشد اما باید به مردم بگوییم پشت درهای بسته چه خبر است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: این‌که مردم بگویند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری خراسان جنوبی برگزار می‌شود، 52 مصوبه با رعایت ساعت‌ها وقت کارشناسی جهت رونق تولید مصوب شده است، حداقل وظیفه رسانه‌ها به حرمت صاحب قلم بودن، انتشار این خبر است.

,

 

,

مروج‌الشریعه افزود: به خاطرم نمی‌آید که در استان خراسان رضوی مانند این جلسه که 52 مصوبه طرح، تصویب و ابلاغ می‌شود، داشته باشم.

,

 

,

وی با بیان این‌که نسبت به اوضاع کشور باید درک صحیح و مشترک وجود داشته باشد اظهار کرد: همه ما شرایط فعلی را می‌دانیم و در این اوضاع در مدار داخلی هماهنگی برای این‌که واحدهای موجود با استحکام تمام به تولید بپردازند، نیاز است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: از تولید و تلاش بازنمی‌ایستیم و این بسیار مهم است که هر رسانه چگونه مطالب را در جامعه بیان می‌کند.

,

 

,

مروج‌الشریعه افزود: مؤسسات مالی خوب می‌دانند در اوضاع فعلی نیاز است تسامح‌شان را بالاتر کنند و دولت نیز حمایت را بالاتر می‌کند تا حتی یک نفر نیز در چرخه تولید کشور، تعدیل نشود.

,

 

,

وی تصریح کرد: مدیران بانک‌ها شرایط فعلی کشور را می‌دانند و نیاز است آن‌چه را باید بپذیرند، با سعه‌صدر بالاتری قبول کنند و هیچ راهی غیر از این نیست.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: نیاز است یارانه تنظیم و اولویت به بخش تولید اختصاص داده شود.

,

 

,

مروج‌الشریعه تصریح کرد: برای بانک‌ها واضح است اگر تولیدکننده به زمین نشست، اولین ضررکننده سیستم مالی کشور است.

,

 

,

وی یادآور شد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی که مصوبات کارگروه ملی و استانی تسهیل و رفع موانع تولید، نافذ و اجرایی است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: این قانون، فرصتی است که باید از آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه