اخبار داغ

استاندار لرستان خبرداد؛

تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌های منطقه چهار

تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌های منطقه چهار
استاندار لرستان از تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌های منطقه چهار کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور قرار شد یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین چند استان شکل بگیرد که مگا پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ را تعریف و انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

سیدموسی خادمی در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور در جمع خبرنگاران با بیان این که در این جلسه بحث‌های خیلی خوبی انجام شد و با تشکیل چندین کارگروه مسائل خاص در حوزه‌های ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

وی افزود: به طور مثال در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، انرژی و حمل و نقل هر کدام از استان‌ها متقاضی شدند که اقداماتی انجام دهند.

,

 

,

 خادمی خاطرنشان کرد: قرار شد یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین چند استان شکل بگیرد که مگا پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ را تعریف و انجام دهیم.

,

 

,

استاندار لرستان تصریح کرد: علاوه بر این موارد اقدام فوری‌تری که در بودجه ۹۸ داریم این است که مسئولین استان‌های منطقه چهار، نمایندگان آنان و افراد موثر، جلساتی را با روسای قوا و مدیریت برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند طرح‌های عمرانی و زیرساختی را در بودجه ۹۸ تا حدودی تأمین اعتبار کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: لرستان یکی از استان‌هایی است که مسئولیت حوزه کشاورزی را به عهده گرفته و بین استان‌های دیگر نیز تقسیم کار شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه