اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دولت بدون پشتیبانی مردم موفق نمی شود/جایگاه ویژه شهریار در شعر فارسی

دولت بدون پشتیبانی مردم موفق نمی شود/جایگاه ویژه شهریار در شعر فارسی
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هیچ دولتی بدون پشتیبانی مردم نمی تواند در فعالیت های خود موفق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،; آیت الله شیخ‌علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ، با اشاره به ترسیم نقشه راه توسط مقام معظم رهبری در جلسه مجلس خبرگان رهبری،اظهار داشت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه همه ما محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از موج رسا،, موج رسا, ;,  آیت الله شیخ‌علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ، با اشاره به ترسیم نقشه راه توسط مقام معظم رهبری در جلسه مجلس خبرگان رهبری،اظهار داشت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه همه ما محسوب می شود.,

وی با بیان اینکه هیچ دولتی بدون کمک و پشتیبانی مردم نمی تواند فعالیتی را انجام دهد، بیان داشت: از همین رو نباید اعتماد مردم به دستگاه‌های دولتی؛قضایی و نیروهای مسلح از بین برود. 
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دولت اقدامات مثبتی داشته و در کنار این اقدامات،فعالیت های منفی نیز به چشم می خورد،تصریح کرد: مردم باید با این دستاوردها آشنا شوند.

,
,

 نماینده ولی فقیه در استام زنجان با اشاره به اینکه مردم نباید ناامید نباشند؛ اظهار کرد: مشکلات در جامعه وجود دارد ولی نباید در این زمینه مبالغه شود

,

وی با با گرامیداشت سالروز بزرگداشت محمد حسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی،افزود: این شاعر نقش تاثیرگذاری در ادبیات فارسی دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: وی به واسطه دارا بودن حکمت،اخلاق و ادب، جایگاه ویژه‌ای در عرصه شعر جهان دارد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه