اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

بی تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از بین می برد

بی تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از بین می برد
دبیر امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به اینکه بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می کند بی تفاوتی است، گفت: بی تفاوتی مانند موریانه ای بوده که اگر وارد جامعه شود کل جامعه را از بین می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام اسماعیلی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس در میان نماز گزاران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، اظهار کرد: از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکری که امروزه در جامعه جا افتاده با آن چیزی که امام بزرگوار مد نظرشان بوده بسیار متفاوت است.

,

اسماعیلی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یعنی آحاد جامعه نسبت به کارها و اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشند، عنوان کرد: این امر مهم تنها به پوشش و حجاب بسنده نمی شود و حوزه گسترده ای دارد.

,

وی بیان کرد: امر به معروف به معنای سرک کشیدن، عیب جویی، افشاگری رازها، انتقام جویی و خود برتر بینی نیست و آمران به معروف باید انسان های شکیبا و مهربان باشند که مطابق قانون با خطاکار برخورد شود.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر به استنباط قرآن و اهل بیت رفاه، آسایش و امنیت را در جامعه به وجود می آورد.

,

اسماعیلی گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به رفتاری اجتماعی در جامعه شود و آحاد مردم آن را بپذیرند نیاز به نیروهای نظامی در جامعه کاهش می یابد و حس نو دوستی و تعادل در جامعه ایجاد می شود موجب وحدت و انسجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می کند بی تفاوتی است، تصریح کرد: بی تفاوتی مانند موریانه ای بوده که اگر وارد جامعه شود کل جامعه را از بین می برد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: بی تفاوتی اجتماعی در جامعه و خانواده باعث افزایش آسیب ها می شود همچنین بذهکاری ها متنوع تر و شیوع می یابد.

,

اسماعیلی خاطر نشان کرد: امیدواریم کج سلیقگی های که به نام امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است از بین برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه