اخبار داغ

همتی برای تسکین درد مردم در مناطق محروم:

تسکین درد مردم وحدت آباد با حضور تیم پزشکی وداندانپزشکی بسیج دانشجویی استان +تصاویر

تسکین درد مردم وحدت آباد با حضور تیم پزشکی وداندانپزشکی بسیج دانشجویی استان +تصاویر
اردوی جهادی دو روزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت ماه محرم و با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان با حضور در روستای وحدت آباد بخش موگرمون لنده برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروز جهادگرانی هستند که فارغ از هیاهو های روزه مره زندگی به فکر محرومانی هستند که شاید توانایی مراجعه به پزشک، دندان پزشک و یا خرید دارو را نداشته باشند و امروز بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری خدمت به اقشار محروم را تکلیف دینی و اعتقادی دانسته و با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
, ,
 
,

در همین راستا نیز گروه جهادی شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با تیمی متشکل از پزشک، دندان پزشک، ماما، پرستار و دارویی رایگان به روستای وحدت آباد بخش موگرمون شهرستان لنده در مدت زمان دو روز حضور یافته و اقدام به ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم نموده اند.

,

 

,

, ,
, ,

 

,

علیرضا فرامرزی با اشاره به خدمات صورت گرفته گفت: اردوی جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قالب یک تیم کامل و با تجهیزات کامل حوزه دندانپزشکی، پزشکان عمومی، تیم کامل پرستاری، ماما و ارائه خدمات رایگان داروئی با استقرار در روستای وحدت آباد بخش موگرمون به مردم خدمات ارائه کردند.

,


وی افزود: در این اردوی جهادی همکاران ما اقدام به ویزیت رایگان مردم، ارائه خدمات سنجش فشارخون، قند خون، کشیدن دندان، بهداشت عمومی دهان و دندان، معاینه و ویزیت رایگان ماما و سایر خدمات بهداشتی و درمانی نمودند.

,
,


مسئول اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مهمترین هدف ما ارائه خدمات رایگان به مردمی است که از کمترین امکانات و تجهیزات بی بهره می باشند و تصمیم بر این شد که به این مردم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی صورت گیرد.

,
,


وی تاکیدکرد: به لطف و مدد الهی این حرکت توام با خدمت را تا رسیدن به تحقق عدالت اجتماعی و بهداشتی در مناطق محروم این استان ادامه خواهیم داد.

,
,

 

,
, ,

, ,
, ,


نادر جاتمن دهیار روستای وحدت آباد با قدردانی از حضور تیم های جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: باید قدرنعمت های انقلاب را در همه حال دانست و این جایی شکرگذاری دارد.

,
,


وی افزود: از حضور پرشور گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی استان که با سفر به مناطق محروم در فکر و اندیشه خدمت رسانی به مردم هستند باید صمیمانه قدردانی کنیم و از مسئولانی که پیشگیری های لازم را جهت استقرار آنان نموده اند نیز صمیمانه تشکر می کنیم.

,
,

 

,
, ,
 
,
, ,


عالیوند کارشناس حوزه بهداشت دهان شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: این گروه جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به جهت خدمت رسانی به مناطق محروم به خصوص روستای وحدت آباد موگرمون با جمعیتی افزون بر 600نفر حضور یافته و به خدمت رسانی پرداختند.

,
,

وی افزود: تیم های پزشکی، مامایی، دندانپزشکی، پرستاری و داروی رایگان به همه بیماران از مهمترین مباحث خدمت رسانی در این روستا است.

,

 

,
, ,
 
,
,
, ,
 
,


آری شوق خدمت به مردم مناطق محروم یک رویه ای روشن است که بسیج دانشجویی با همکاری معاونت های اموراجتماعی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان لنده و برخی ادارات صورت گرفته است که مهمترین نتیجه آن نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردمی است که سال ها تنها همنشینشان فقر و محرومت است.

,
,


گزارش و عکس: سیده زینب جعفری-سید اسماعیل میری

,
,

 

,
ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:
,
 
,
, ,
, ,
 
,
 
, ,
, ,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه