اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است/ اختلاف افکنی بین شیعیان ایران و عراق هدف حمله به ساختمان کنسول‌گری

پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است/ اختلاف افکنی بین شیعیان ایران و عراق هدف حمله به ساختمان کنسول‌گری
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها نشانه اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه  این هفته در مصلای الغدیر خرم آباد با ببیان این که عزاداری‌ برای اهل بیت(ع) سبب بقاء اسلام است،گفت: اگر امروز مکتب اهل بیت زنده است به برکت خون حضرت سیدالشهدا(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 

,

وی با بیان این که این عزاداری ها نشانه ولایت‌مداری و اعلام برائت از دشمنان و ظالمان است،گفت: مجالس عزاداری باید  محل آگاهی بخشی و بصیرت افزایی باشد چراکه  ثمره عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) معرفت و بصیرت است.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان را هشدار جدی به دشمنان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: این حمله موشکی نشان از تسلط، اقتدار و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران از موقعیت‌های تروریست‌ها و دشمنان متجاوز دارد.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این که حمله موشکی سپاه به محل حزب دموکرات  حادثه مهم و درس آموزی برای دشمنان است، اظهارداشت: پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است، صبر ایران حدی دارد و نبایستی از خویشتن‌داری ایران سوء‌استفاده کرد.

,

 

,

به گفته وی حمله اخیر فتنه‌گران و نفوذی‌های آمریکایی، سعودی و بعثی به ساختمان کنسول‌گری ایران در بصره را برای اختلاف افکنی بین شیعیان ایران و عراق دانست که این اقدام ناشیانه و سازماندهی‌شده با هوشیاری مردم شیعه دو کشور خنثی شد.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد هدف از حمله به کنسول‌گری ایران در بصره توسط نفوذی‌های دشمن را تحت‌الشعاع قراردادن کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین عنوان کرد وگفت: سفارت آمریکا در بصره نقش مستقیم در ایجاد این فتنه داشت که خواستار شناسایی عوامل حادثه و محاکمه آن‌ها توسط دولت عراق هستیم.

,

 

,

وی نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه درتهران را اشتیاق و علاقمندی رئیس‌جمهور روسیه برای دیدار با مقام معظم رهبری دانست که یکی از اهداف آن  ایجاد محور جدید علیه غرب و آمریکا  و توقیت محور مقاومت است که می تواند توطئه ها را خنثی کند.

,

 

,

به گفته آیت الله میرعمادی پاکسازی سوریه از تروریست‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی است اگر این سه کشور با هم باشند از حضور نامشروع آمریکا در منطقه و سوریه می‌توانند جلوگیری و دست آمریکا را از منطقه کوتاه کنند.

,

 

,

جبهه مقاومت امروز در اوج قدرت است

, جبهه مقاومت امروز در اوج قدرت است ,

حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز کشتار اردوگاه صبرا و شتیلا گفت: رژیم صهیونیستی و دیگر مدعیان مدام از حقوق بشر دم می زنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت امروز در اوج قدرت است و با تلاش و در صحنه بودن خود اند تا لحظه ای دشمنان خواب نداشته باشند.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: مسئولان کشور امروز موظف هستند جدی تر با مفسدان اقتصادی برخورد کنند و پاسخ کوبنده ای به دشمنانی دهند که می گویند ملت دلسرد شده اند.

,

 

,

به گفته وی در این روزها در همه جای کشور عزاداری های محرم برای سرور و سالار شهیدان برگزار می شود.

,

 

,

وی با اشاره به نماز ظهر عاشورا افزود: یکی از بزرگترین درس های کربلا و واقعه عاشورا نماز ظهر عاشورا بود و نشان داد که امام حسین(ع) در روز عاشورا و در زیر تیر دشمن نماز اول وقت را فراموش نکرد و همه ما باید از سید الشهدا(ع) الگو بگیریم.

,

 

,

به گفته وی در برگزاری مراسم عزاداری باید از خرافات دوری کرد و تلاش شود تا مراسم عزاداری به بهترین شکل و در شان امام حسین(ع) برگزار شود.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با تاکید از دوری اختلاف در شورای شهر بروجرد تصریح کرد: به دلیل اختلافات اعضای شورای شهر بسیاری از برنامه ها و کارها عقب افتاده  و ضروری است تا اعضای این شورا با کنار گذاشتن اختلافات در جهت منافع مردم و اهداف و برنامه های شهر قدم بردارند.

,

 

,

وی بیان کرد: امروز فضای مجازی بسیار مسموم است و دشمن تلاش دارد تا از این فضا در جهت رسیدن به اهداف خود و گمراهی جوانان استفاده کند اما باید مراقب فرزندانمان باشیم تا در این دام دشمن گرفتار نشوند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای گمنام در تهران گفت: ملت ایران اسلامی قدردان شهدا هستند چرا که امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهداست و مردم در این مراسم به خوبی نشان دادند که راه شهدا را ادامه می دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه