اخبار داغ

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در منطقه عشایری شهرستان فارسان

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در منطقه عشایری شهرستان فارسان
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان فارسان گفت: اعزام تیم پزشکی دکتر رهنمون بسیج جامعه پزشکی به منطقه عشایری بیدکل شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری در قالب رزمایش اقتدار بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله سپاه شهدا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رئیسی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: تیم‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی فارسان به منطقه عشایری بیدکل اعزام شدند.

وی، هدف از ارائه خدمت رایگان در منطقه عشایری بیدکل و کمتر برخوردار را رضای خدا و سوگند پزشکی عنوان نمود و اظهار داشت: پزشکان در سوگندنامه پزشکی قسم یاد می‌کنند خدمات‌رسانی به افراد نیازمند را انجام دهند و محوریت هیچ‌وقت مسائل مادی نبوده و نیست.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) عشایر را ذخایر انقلاب اسلامی معرفی کردند و این یعنی می‌توان به عشایر تکیه کرد، به آن‌ها اعتماد داشت و از آن‌ها در امور مختلف کمک گرفت. عشایر جایگاه مشخصی دارند و این‌که جایگاه آن‌ها قابل افتخار است، آنان نقش بسیار مهمی در استقلال کشور داشته‌اند و در امنیت کشور هم نقش پررنگی دارند.

وی اظهار کرد: این تیم‌های پزشکی در زمینه های آموزش و بهداشت، درمان و پیشگیری، مراقبت‌های زنان و زایمان، مشاوره بهداشتی، ویزیت عمومی و اهدای داروی رایگان خدمات خود را اراده دادند در حدود 100 نفر از عزیزان خواهر و برادر عشایری از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان و ارائه دارو به 50 نفر توسط پزشک عمومی، ارائه آموزش‌های بهداشتی درمانی به 20 نفر، کلر سنجی آب مصرفی به تعداد 5 مورد، غربالگری فشارخون و قند از 25 نفر، ازجمله خدمت‌های ارائه‌شده از سوی تیم اعزامی بود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه