اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گرگان :

ما تا زنده ایم اجازه نمی دهیم آمریکا و طاغوت ها به این کشور برگردند / همه باید در خدمت مردم و انقلاب باشیم و به آن افتخار کنیم

ما تا زنده ایم اجازه نمی دهیم آمریکا و طاغوت ها به این کشور برگردند / همه باید در خدمت مردم و انقلاب باشیم و به آن افتخار کنیم
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ما تا زنده ایم اجازه نمی دهیم که آمریکا و سایر طاغوت ها به این کشور برگردند و سرنوشت این ملت و مملکت سیطره پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجه الاسلام و المسلمین شیرازی در مراسم چهل سال سوگواره بصیرت عاشورایی در گرگان گفت : ما باید ببینیم که امروز تکلیف ما نسبت امام حسین (ع) چیست و ما چه مسولیتی در قبال امام حسین داریم . ما باید بدانیم که چرا امام حسین به شهادت رسید و انگیزه و هدفش از قیام خود چه بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس  افزود: امام حسین برای احیاء دین و حاکمیت اسلام به شهادت رسید امام حسین فدا شد تا دین و اسلام و قرآن زنده بمانند .

,

حجت الاسلام شیرازی توضیح داد: هر امامی یک امتی دارد که پیرو امام خود هستند باید فکر ، نگاه ، گفتار و عمل امت مطابق فکر و نگاه و حرف و عمل امام خود باشد .

,

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید ، حکومت ها بر 2 دسته هستند یا حکومت های الهی اند یا حکومت های طاغوتها .حکومت دینی پیامبران ، ائمه و ولی فقیه در راستای حاکمیت الهی است و حکومت ظالمانه مستبکران در طول تاریخ نمونه حکومتهای طاغوت است .

,

وی با اشاره به نهضت امام خمینی بیان کرد: امام خمینی (ره) در سالهای 42 و 43 می فرمود که اسلام در خطر است . حوزه های علمیه من اعلام خطر می کنم . من برای اسلام قیام می کنم .

,

وی افزود: امام معتقد بود که باید در مقابل طاغوت های داخلی و خارجی ایستاد و قیام کرد و در این راه مجاهدت نمود تا آنرا به نتیجه رساند .

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رهبر معظم انقلاب در سالهای 52 و 53 که در مشهد درس تفسیر قرآن ارائه می نمودند در تفسیر کلمه " توحید " بیان کردند توحید یعنی هم پیوستن بخدا و هم نفیطاغوت ، یعنی شرط پیوستن به خدا نفی نمودن طاغوت هاست .

,

وی ادامه داد: مردم ایران در سال 57 انقلاب کردند که دستورات دینی در جامعه عمل بشود و ارزشهای اسلامی در جامعه حاکم گردد . مردم انقلاب کردند تا با طاغوت شکنی ، توحید را اثبات کنند و زیر پرچم خدا سینه بزنند .

,

حجت الاسلام شیرازی گفت: امروز هم ما معتقدیم بدون ایستادن جلوی طاغوت ها از جمله آمریکا و ... نمی شود دین خدا حفظ کرد و انقلاب و ارزشهای اسلامی را پیش برد و همه مدافعان حرم هم برای باقی ماندن دین خدا و راه اهل بیت جهاد می کنند و جان می دهند .

,

وی افزود: ما تا زنده ایم اجازه نمی دهیم که آمریکا و سایر طاغوت ها به این کشور برگردند و سرنوشت این ملت و مملکت سیطره پیدا کنند .

,

وی گفت: ما روحانیون باید نوکر و خادم مردم باشیم و امام می فرمود که من خادم مردم هستم و امروز رهبر معظم انقلاب هم خود را خادم مردم می داند و همه مدیران و مسئولین کشور باید در خدمت مردم ، نظام و انقلاب باشند و به این خدمت خود افتخار کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه