اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج در کرمان آغاز شد+تصاویر

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج در کرمان آغاز شد+تصاویر
صبح امروز با حضور جمع کثیری از بسیجیان استان کرمان رزمایش بزرگ خدمت و اقتدار عاشورایی بسیج در پهناورترین استان کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  راه آرمان ؛ صبح امروز رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)»  با حضور پر شور بسیجیان همیشه در صحنه دیار کریمان از شمال  تا جنوب استان کرمان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

 

,

امام جمعه بم:اگر مسئولین با تفکر بسیجی عمل کنند؛کشور با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود

, امام جمعه بم:اگر مسئولین با تفکر بسیجی عمل کنند؛کشور با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود, امام جمعه بم:اگر مسئولین با تفکر بسیجی عمل کنند؛کشور با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود,

حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج گفت: تمامی بسیجیان و افراد با تفکر و اندیشه بسیجی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شعار تفکر بسیجی کار برای خود است، عنوان کرد: بسیجیان در عرصه های مختلف در مسیر بندگی خدا حرکت می کنند.

,

امام جمعه بم با اشاره به اینکه در ایران اسلامی بنیان گذار این تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) بوده است، ابراز کرد: بسیج نقش خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان داده است؛ آنچه که مهم است داشتن تفکر و اندیشه بسیجی است و هر فردی می تواند با داشتن این تفکر در عرصه های مختلف به مردم خدمت کند و در راستای آرمان ها و  ارزش های این نظام مقدس گام بردارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با بیان اینکه بسیج صرفا مخصوص دفاع مقدی و جنگ تحمیلی نبوده است، تأکید کرد: بسیج همواره در عرصه های مختلف و امروزه با توجه به نیازهایی که در کشور وجود دارد حضور داشته است.

,

امام جمعه شهرستان بم تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره  بر رفع مشکلات مردم در مناطق کمتر توسعه یافته و خاص و محرومیت زدایی در این مناطق تأکید داشته اند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیج در تمامی عرصه ها پیشگام بوده است توقع می رود که در محرومیت زدایی نیز پیشگام باشد و اگر مسئولین و تمامی افرادی که دغدغه ارزش ها را دارند بسیجی وار عمل کنند کشور با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:برگزاری رزمایش خدمت پاسخ خوبی به دشمنان است/بسیجیان مرد بحران هستند

, نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:برگزاری رزمایش خدمت پاسخ خوبی به دشمنان است/بسیجیان مرد بحران هستند, نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:برگزاری رزمایش خدمت پاسخ خوبی به دشمنان است/بسیجیان مرد بحران هستند,

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج گفت: بسیج یعنی اقتدار و حضور پر رنگ مردم ؛ چرا که بسیج از دل مردم شکل می گیرد.

, راه آرمان,

وی با بیان اینکه حضور بسیج آمادگی ما را نشان می دهد، عنوان کرد: این مسئله نمایانگر این است که ما هر زمانی که بخواهیم می توانیم با حضور نیروهای بسیج مردم تصمیماتی را بگیریم.

,

انارکی محمدی ابراز کرد:در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که آن را رزمایش خدمت نیز می گویند؛ شاهد حضور افراد در رده های مختلف هستیم که این افراد بدون هیچ توقعی فعالیت می کنند؛ اینان فرماندهان ما هستند.نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور از نظر اقتصادی و معیشتی پیش آمده است بسیج می تواند به کمک مردم بیاید.

,

وی تصریح کرد: با حضور بسیج در زمینه محرومیت زدایی در بخش های کمتر توسعه یافته، در این برهه از زمان که فشارهایی از سوی کشورهای مختلف همچون آمریکا و عربستان بر کشور وجود دارد؛ امیدواریم با همدلی ، همراهی و همبستگی اقدامات موثری انجام شود.

,

انارکی محمدی با تأکید بر اینکه برگزاری رزمایش خدمت و اقتدار عاشورایی بسیج پاسخ خوبی به دشمنان است،اظهار کرد: با این اقدام  مردم امیدوار می شوند که همگان پای کار هستند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بسیجیان مردم بحران هستند، خاطر نشان کرد: زمانی که بسیج حضور پیدا می کنند به این معنا است که خود مردم آمده اند.

,

آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در زادگاه سردار سلیمانی با حضور بیش از 400 هزار نیروی داوطلب بسیج

, آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در زادگاه سردار سلیمانی با حضور بیش از 400 هزار نیروی داوطلب بسیج, آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در زادگاه سردار سلیمانی با حضور بیش از 400 هزار نیروی داوطلب بسیج,

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش  با بیان اینکه رزمایش امروز ۲۴ شهریورماه  با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب  گردان بیت‌المقدس شهرستان رابر همزمان با سراسر استان کرمان اجرا می‌شود گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از عزاداری برای سالار شهیدان  و خواند زیارت عاشورا در مسجد صاحب الزمان و ستون‌کشی در خیابان در اردوگاه‌ شهید احمد سلیمانی مستقر شده و به اجرای تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت.

,

خیابان ‌های رابر امروز با حضور گردان‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این ‏مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس در نمایش اقتدار حضور یافتند.

,

برگزاری این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع ‏مقدس انجام شد، در مرحله دوم این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای ‏شر و روستا به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند، مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,

گفتنی است رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه ۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار نفر از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

,

فرمانده سپاه شهرستان فاریاب:رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام آمادگی بسیج در حل مشکلات جامعه است

, فرمانده سپاه شهرستان فاریاب:رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام آمادگی بسیج در حل مشکلات جامعه است, فرمانده سپاه شهرستان فاریاب:رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام آمادگی بسیج در حل مشکلات جامعه است,

سرهنگ دوم پاسدار علی امیری در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان در خصوص رزمایش اقتدار عاشورایی شهرستان فاریاب اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) باهدف انسجام و اقتدار بسیجیان و مقابله با جنگ اقتصادی، مایوس کردن دشمنان، نمایش دادن اقتدار ملت ایران و اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با نهاد های مختلف در رفع مشکلات برگزار می شود.

, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه شهرستان فاریاب ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در این رزمایش پیش بینی شده است که سازماندهی اولیه بسیجیان، نمایش اقتدار بسیج با رژه خودرویی و ستون‌کشی در سطح شهر، پیاده‌روی روزانه و شبانه همراه با انفجارات، تمرینات رزمی همچنین تجلیل از مقام شامخ شهدا و برنامه‌های فرهنگی است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:در روز اول برنامه‌های رزمی وآمادگی رزم بسیجیان برگزار خواهد شد و روز دوم با حضورگسترده بسیجیان گردان بیت المقدس، خانواده معظم شهدا وجانبازان، مسئولین شهرستان وسایر اقشار بسیج درمنطقه عمومی رزمایش و برگزاری مراسم صبحگاه پایان خواهد یافت.

,

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه:رزمایش اقتدار عاشورایی  سپاهیان حضرت محمد رسوال الله اعلام آمادگی بسیجیان است/آمریکا مواظب حرف های خود باشد

, فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه:رزمایش اقتدار عاشورایی  سپاهیان حضرت محمد رسوال الله اعلام آمادگی بسیجیان است/آمریکا مواظب حرف های خود باشد, فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه:رزمایش اقتدار عاشورایی  سپاهیان حضرت محمد رسوال الله اعلام آمادگی بسیجیان است/آمریکا مواظب حرف های خود باشد,

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ در گفت و گو با خبرنگار " راه آرمان " در خصوص  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲ گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف سازمان بسیج سازندگی،رسیدگی به نقاط محروم شهرستان هاست لذا طی این رزمایش گروه های جهادی بسیج سازندگی خدمت رسانی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه ادامه داد: مرحله ی اول این رزمایش که از 9 شهریور آغاز شده و تا 29 ادامه خواهد داشت با هدف نهضت خدمت رسانی به محرومین با همراهی بهزیستی و کمیته امداد در حال انجام است و از ۳۵۰ گروه جهادی سطح استان که در رزمایش حضور دارند، ۲۰ گروه در قالب قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه شهرستان ارزوئیه مشغول به خدمت رسانی در مناطق محروم سطح شهرستان هستند.

,

وی نشان دادن صلابت بسیجیان و ظرفیت مردمی نیروهای بسیجی که نقطه ی عطف سپاه هستند را به عنوان هدف رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی مطرح کرد و افزود: این رزمایش گردان محور می باشد و در اردوگاه های تبیین شده انجام می گیرد و هدف از برگزاری رزمایش آمادگی و انسجام کامل نیروهای نظامی و امیدواری مردم و اینکه آمریکا باید مواظب حرف های خود باشد که بسیج آمادگی کامل برای مقابله با آنها را دارد.

,

اسماعیل کاخ در ادامه خاطر نشان کرد: مرحله ی دوم این رزمایش امروز ۲۴ و فردا ۲۵ شهریورماه با شعار وحدت،ایستادگی و پیشرفت با حضور گردان های بیت المقدس و همچنین در صبحگاه یکشنبه با ملحق شدن گردان الزهرا(س) به رزمایش انجام می شود.

,

وی تصریح کرد: هماهنگی،آمادگی و وحدت از اصولی است که در این رزمایش محقق میشود و اعزام بسیجیان گردان به مناطق را در قالب ستون کشی در سطح شهر  به منطقه ی اردوگاه رزمایش بیان نمود.

,

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه این رزمایش را در امتداد قیام عاشورایی مطرح نمود و بیان کرد: رزمایش با برنامه ی رزمی و فرهنگی ،کلاس های آموزشی و دفاعی همراه است که صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در روز یکشنبه از برنامه های ویژه این رزمایش می باشد.

,

, , , , , , , , ,

 

,

, , , , , , ,

, , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه