اخبار داغ

کنایه های عضو سابق شورای شهر بوشهر به عاشورا+تصویر

کنایه های عضو سابق شورای شهر بوشهر به عاشورا+تصویر
یکی از اعضای سابق شورای شهر بوشهر در اولین روز از محرم با انتشار مطالب نخ نما شده ی مخالفین عاشورا به اعتقادات مذهبی مردم کنایه زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ یکی از اعضای سابق شورای شهر بوشهر که برای دوره فعلی با عدم استقبال مواجه گردید و به شورا راه نیافت در اولین روز از ماه محرم با انشار مطالبی در شبکه های اجتماعی به عقده گشایی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این فرد با انتشار تصاویری از لیوان های یکبار مصرف کنار خیابان در پیاده روی اربعین خبر از تکرار این صحنه ها در تمام پیاده روی های کشور در ماه محرم و صفر داده است و از نگاه وی مهمترین رخداد این موضوع است. کنایه به روحانیون دیگر مطلب این فرد است تا آنان هم بهره ای در اولین روز ماه محرم از این اصلاح طلب برده باشند.

,

مخالفت برخی از اصلاح طلبان با برپایی مراسم های محرم و صفر که ناشی از تفکرات سکولار آنهاست از ترس برانگیختن احساسات مذهبی مردم به شیوه کنایه در قالب های مختلف گفته می شود.

,

در سال های گذشته برخی اصلاح طلبان هماهنگ با اپوزوسیون خارج نشین اقدام به تخریب پیاده روی اربعین و سعی داشتند اینگونه القا کنند که به جای اینگونه هزینه بهتر است این هزینه ها خرج نیازمندان شود در حالی که سالیانه میلیاردها دلار هزینه سفر تفریحی ایرانیان به کشورهای همسایه و جنوب شرق آسیا و اروپا می شود ولی اصلاح طلبان در برابر آن سکوت کرده اند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه