اخبار داغ

مدیر کمیته امداد میبد:

مددجویان میبدی بیش از ۱۱ میلیارد کمک هزینه معیشت دریافت کردند

مددجویان میبدی بیش از ۱۱ میلیارد کمک هزینه معیشت دریافت کردند
مدیر کمیته امداد شهرستان میبد گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از 11 میلیارد ریال کمک معیشت به صورت مستمری ماهیانه به مددجویان میبدی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زین‌الدینی در گفتگو با یزدرسا، در خصوص خدمات کمک معیشت کمیته امداد به مددجویان میبدی بیان داشت: کمک به معیشت  ماهیانه  به ولی نعمتان تحت حمایت طرح مددجویی (ایتام، افراد از کار افتاده و نیازمند، زنان بی سرپرست، بیماران نیازمند، سربازان معیل، سالمندان نیازمند بالای 60 سال سن) همواره در برنامه ریزی های این نهاد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: از سال گذشته تا کنون مستمری ماهیانه به هزار 110 خانوار و هزار و 567 مددجو به مبلغ 11 میلیارد و 331 میلیون و 520 هزار ریال پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد در مورد خدمات بهداشت و درمان و امور بیمه مددجویان اظهار داشت: بیمه خدمات درمانی مددجویان، بیمه تامین اجتماعی تعدادی از زنان سرپرست خانواده و مجریان طرحهای اشتغال، تامین  قسمتی از هزینه  فرانشیز درمانی، بهداشت فردی و روحی وروان خانواده ها، کمک به بهبود سوء تغذیه کودکان و موارد دیگر از جمله اقدامات کمیته امداد شهرستان میبد در این زمینه است.

,

وی ادامه داد: در این راستا مبلغ 984 میلیون و 397 هزار ریال جهت خدمات فرانشیز و خدمات ویژه درمانی برای هزار و 215 مددجو، مبلغ 197 میلیون و 893 هزار ریال بابت کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان برای 570 نفر، مبلغ 826 میلیون و 622 هزار ریال جهت کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال سن و مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون و 751 هزار ریال حق بیمه تامین اجتماعی برای 57 خانوار پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد گفت: کمیته امداد به کمک خیرین سعی دارد نیازهای مختلف این مددجویان را شناسایی کرده و درقالب طرح های مختلف نسبت به  رفع آنها اقدام کند.

,

این مسئول با اشاره به گستردگی و تنوع برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت از مددجویان گفت: علاوه بر پرداخت ماهیانه کمک هزینه معیشت، مساعدت های این نهاد در بخشهای مختلفی مانند اشتغال، درمان، طرح اکرام و محسنین، فرهنگی، جهیزیه ، مسکن و غیره انجام می‌شود و هریک سرانه مشخصی نیز دارد.

,

زین‌الدینی ترویج در پایان فرهنگ کار و تلاش، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد اشتغال، توانمندسازی و خوداتکایی را از اهداف کمیته امداد شهرستان میبد عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه