اخبار داغ

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس سال آینده افتتاح می شود

بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس سال آینده افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس روند پیشرفت بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حاشیه بازدید از روند ساخت و ساز بیمارستان ستاره خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: این بیمارستان تکلیفی بود بر گردن ما و امیدواریم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تشریح اقدامات انجام شده تا به امروز در این پروژه بیان کرد: مطالعات ژئوتکنیک انجام شده و با شروع طراحی پروژه، خاک برداری نیز در حال انجام است.

,

دادور با بیان این که مناقصه فونداسیون و اسکلت بتنی این پروژه برگزار شده است، افزود: هزار تن میلگرد موردنیاز و حواله هزار تن سیمان را خریداری کرده ایم تا ضمن تسریع در انجام امور پیشرفت پروژه نیز کمتر با چالش مواجه شود.

,

وی تصریح کرد: این پروژه در مدت ۲۰ ماه به اتمام می رسد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

,

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس درباره سرنوشت درختان کهن سالی که در محوطه بیمارستان شهید محمدی قرار دارند و امکان دارد ساخت بیمارستان سبب قطع آنان شود نیز، گفت: به هیچ عنوان اجازه قطع درختان را نمی دهیم و تمهیداتی اندیشیده شده تا با ترفندهایی این درختان جابجا شوند و در گوشه ای دیگر از بیمارستان دوباره کاشته شوند.

,

دادور خاطر نشان کرد: بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس در محوطه بیمارستان شهید محمدی شهر بندرعباس واقع شده و شرکت نفت ستاره خلیج فارس ساخت آن را برعهده گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه