اخبار داغ

عضو شورای شهر الوند:

شورای شهر الوند در انتزاع از خدمت شهردار به اجماع نرسید/ بدهی‌های شهرداری مانع انجام طرح‌های عمرانی است

شورای شهر الوند در انتزاع از خدمت شهردار به اجماع نرسید/ بدهی‌های شهرداری مانع انجام طرح‌های عمرانی است
عضو شورای شهر الوند گفت : برخی افراد سودجو که به دنبال منافع خود هستند با بداخلاقی‌ها و خط کشی‌های سیاسی بین اعضای شورای شهر مصوبات را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل میرزایی عضو شورای شهر الوند در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به وضعیت شهردار این شهر اظهار کرد: نامه‌ای به شورای شهر الوند جهت تصمیم‌گیری درباره انتزاع از خدمت شهردار ابلاغ شده است اما این نامه جنبه دستوری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: این نامه به صورت یک نظریه اعلام شده و نامه محکمی که بخواهد به صورت دستوری و یا مشورتی ملاک عمل شورا قرار گیرد، نیست.

,

میرزایی با بیان اینکه برای انتزاع از خدمت شهردار به رای ۵ نفر نیاز است گفت: اگر یک دستور قاطع صادر شود، استانداری هم به طور مستقیم می‌تواند در این زمینه اقدام کند و نیازی به اینکه در شورا مطرح شود نیست.

,

عضو شورای شهر الوند ابراز کرد: توضیح روشنی در خصوص بازخریدی افراد در قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیامده است و درباره اینکه تفسیر این قوانین باید بر عهده چه کسی باشد استعلام کرده‌ایم.

,

این عضو شورای شهر الوند با بیان اینکه اعضای شورای شهر الوند به اجماع در خصوص انتزاع از خدمت شهردار الوند نرسیدند عنوان کرد: هنوز جواب استعلام به شورا نرسیده است.

,

وی درخصوص وضعیت بیمارستان امام علی(ع) بیان کرد: این پروژه به طور آهسته در حال ساخت است و با توجه مسائل اقتصادی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار نیست.

,

عضو شورای شهر الوند با بیان اینکه پارک بانوان الوند در فاز طرح قرار دارد و هنوز عملیاتی نشده است گفت: ۲۲ هکتار پارک جدید برای شهر الوند در نظر گرفته شده است که ۴ هکتار از آن به پارک بانوان اختصاص داده می‌شود.

,

میرزایی با اشاره به اینکه شهرداری الوند در شهر صنعتی کرمانشاه و گیلان دارای سهام است افزود: در حال حاضر در شهر صنعتی کرمانشاه با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

,

این عضو شواری شهر الوند بیان کرد: بخشی از مشکلاتی که امروز در شهر صنعتی کرمانشاه با آن مواجه هستیم مربوط به مسائل کلان اقتصادی است و شرکت‌ها را تحت شعاع قرار داده و توانایی پرداخت عوارض و سهم شهرداری را ندارند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۷۰ باب کارخانه در شهرک صنعتی کرمانشاه وجود دارد گفت: مشکل اصلی که نادیده گرفته می‌شود مربوط به غیربومی بودن کارمندان شهرستان البرز در کرمانشاه است که چالش‌هایی را به دنبال دارد.

,

عضو شورای شهر الوند افزود: هم‌وطنان کرمانشاهی دوست دارند مدیریت شهرک صنعتی را خود بر عهده بگیرند که این مسئله هیئت مدیره ما را با چالش روبه رو کرده است.

,

میرزایی بیان کرد: گاهی یک مطالبه فراتری از آن چیزی که در اساس نامه شرکت آمده از ما می‌خواهند و شرکت شهر صنعتی را تحت فشارقرار می‌دهند تا به خواسته‌های آن‌ها تن دهد و اگر تمکین نکند یک پرونده حقوقی درست می‌کنند و توان کار را از مدیران می‌گیرند.

,

وی تصریح کرد: به یک همت استانی و فرا استانی نیاز داریم تا تعاملی بین استانداری قزوین و کرمانشاه ایجاد شود و این مشکلات را رفع کنیم.

,

عضو شورای شهر الوند با بیان اینکه در مورد امور جاری و عمرانی شهر کمبودهایی وجود دارد گفت: تنگناهای اقتصادی و مالی، فعالیت‌های عمرانی را با محدودیت روبه‌رو کرده است.

,

میرزایی با بیان اینکه احیای بافت فرسوده از مسائل مهم شهر الوند است گفت: برخی افراد سودجو که به دنبال منافع خود هستند با بداخلاقی‌ها و خط کشی‌های سیاسی بین اعضای شورای شهر مصوبات را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

,

میرزایی با بیان اینکه شهرداری باید پروژه‌ها را در فصل عمرانی به پایان برساند افزود: بدهی‌های گذشته شهرداری ترمز چرخ عمرانی را کشیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه