اخبار داغ

در راستای رزمایش بزرگ خدمت؛

طرح یک کاسب یک دانش آموز در کرمان برگزار می شود

طرح یک کاسب یک دانش آموز در کرمان برگزار می شود
مسئول بسیج اصناف استان کرمان گفت : طرح یک کاسب یک دانش آموز در راستای رزمایش بزرگ خدمت در کرمان در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله بامری مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که رزمایش طرح ” یک کاسب یک دانش آموز”  در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ و با هدف خدمت رسانی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و‌ محروم سراسر استان تا بازگشایی مدارس برگزار می شود ، اظهار داشت : در این طرح از دانش آموزان بی بضاعت و محروم از ابتدای مهرماه تا خردادماه که مدارس تعطیل خواهند شد پشتیبانی می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : با این طرح اقلام  لوازم التحریر ، پوشاک ، کیف و کفش متناسب با توان کاسب و به صورت اختیاری در بین دانش آموزان محروم توزیع می شود .

,

مسئول بسیج اصناف استان کرمان خاطر نشان کرد : در این طرح یک دانش آموز به یک واحد صنفی (کاسب) معرفی می شود و خدمات رسانی به این دانش آموز توسط این کاسب صورت می گیرد .

,

بامری ادامه داد : نامه نگاری های این طرح در کل استان کرمان و شهرستان ها صورت گرفته است و شهرستان زرند ، بم و سیرجان پیشرفت خوبی داشته اند .

,

وی افزود : در مرکز شهر کرمان نیز با محوریت امام جمعه استان جلسه داشته ایم و فرهنگ سازی آن را انجام داده ایم و به صورت نمادین با همکاری آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و بسیج اصناف این طرح را عملیاتی خواهیم کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه