اخبار داغ

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تأکید کرد؛

اتصال رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج به ماه محرم و عاشورا ماهیت ایثارگرانه دارد

اتصال رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج به ماه محرم و عاشورا ماهیت ایثارگرانه دارد
سردار سنایی راد با بیان اینکه این رزمایش در اتصال ماه محرم و عاشورا است، گفت: رزمایش اقتدار بزرگ عاشورایی بسیج نیز ماهیت ایثارگرانه پیدا می کند که این مسئله از گمشده های جامعه امروز ما نیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در  گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی گفت: این رزمایش ترکیبی از رزمایش خدمت و آمادگی های نیروهای یسیجی است که به حفظ و انسجام نیروها و آمادگی آنان به منظور خدمت رسانی و رفع محرومیت زدایی در جامعه کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

وی عنوان کرد: در شرایطی که شاهد فشارهای تحریمی هستیم که دشمنان تلاش دارند که برکارآمدی نظام و رضایتمندی مردم تأثیر بگذارند؛ رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی نشان می دهد که بسیجیان این آمادگی را دارند که در تمامی عرصه ها ایفای نقش کنند.

,

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: این رزمایش نشان می دهد که نقش بسیجیان فقط به عرصه های نظامی و آمادگی های دفاعی محدود نمی باشد و در تمامی  عرصه ها و زمینه ها می توانند نقش موثر داشته باشند و این نقش به اندازه حضور در عرصه نظامی  اثر گذار است.

,

سردار سنایی راد با بیان اینکه این رزمایش در اتصال ماه محرم و عاشورا است،خاطر نشان کرد: رزمایش اقتدار بزرگ عاشورایی بسیج نیز ماهیت ایثارگرانه پیدا می کند که این مسئله از گمشده های جامعه امروز ما نیز است؛ در شرایطی که فشار اقتصادی بر مردم وجود دارد باید به فکر طبقات ضعیف تر و مستضعف باشیم.

,

وی در پایان گفت:بسیجیان در این حضور که شکل حماسی و عاشورایی دارد آماده این هستند که برای رفع محرومیت و محرومیت زدایی در مناطقی که نیازمندان حضور  دارند گام بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه