اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل خبرداد؛

برگزاری دوره تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان

برگزاری دوره تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل از برگزاری دوره آموزش تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان با حضور 80 نجاتگر استان به میزبانی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیروان خسروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:در راستای ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات ، پیشبرد و تحقق اهداف و ماموریت های جمعیت ، دوره آموزش تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان  سازمان جمعیت هلال احمراستان چهارمحال و بختیاری به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان اردل به مدت 5 روز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز , .,

خسروی افزود: این دوره از 17 شهریورماه تا 21 شهریورماه با حضور تعداد 80 نجاتگر از سرتاسر استان و با مربیان برجسته و باتجربه ی کشوری برگزارشد.

,

وی با بیان اینکه آشنایی با تجهیزات جستجو در سیلاب، آموزش خودامدادی در سیلاب، اصول صحیح شنا، بقا در آب، حمل صحیح مصدوم، آموزش گره ها و کارگاه زنی روی آب و حمل مصدوم ، آماده سازی قایق و کنترل قایق و قایق رانی، عبور از رودخانه و موانع و پرتاب گوی امدادی و روش های نجات مغروقان در سیلاب، بیماری ها و کمک های اولیه در سیلاب و راه های پیشگیری از سیل از سرفصل های این دوره بوده است بیان کرد:در پایان این دوره 20 نفر موفق به دریافت گواهی دوره تخصصی جستجو و نجات در سیلاب شدند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل اظهار کرد:هدف از برگزاری این دوره آموزش و آماده سازی نیروها و تیم های عملیاتی برای نجات غریق در رودخانه ها سیل ها و حوادث های آبی منطقه ای بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه