اخبار داغ

در گفتگو با شهردار سی سخت مطرح شد؛

توقف پروژه تعریض ورودی شهر سی سخت به دلیل کمبود قیر/ همه پروژه های شهرداری در مرحله آسفالت ریزی هستند

توقف پروژه تعریض ورودی شهر سی سخت به دلیل کمبود قیر/ همه پروژه های شهرداری در مرحله آسفالت ریزی هستند
شهردار سی سخت دلیل توقف پروژه تعریض ورودی شهر توریستی سی سخت مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه وبویراحمد را کمبود قیر عنوان کرد و گفت: تمام مراحل زیرسازی این پروژه به پایان رسیده است ولی به دلیل عدم ارائه قیر توسط کارخانه، آسفالت آن نیمه کاره مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار شهر سی سخت در گفتگو با سفیردنا گفت: پروژه تعریض ورودی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که دنباله پروژه بزرگ چهارخطه کردن محور یاسوج به سی سخت است ، زیر سازی آن در موعد مقرر و پیشبینی شده به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

محمدحسینی به دلیل توقف این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به توریسیتی بودن شهر سی سخت و حضور مسافران در این شهر، این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که مراحل زیرساری آن صورت گرفته است و اکنون در مرحله آخر یعنی آسفالت ریزی قرار دارد.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: به دلیل عدم توزیع قیر توسط کارخانه های تولید کننده، همه پروژه های شهرداری که در مرحله آسفالت قرار دارند نیمه کاره باقی مانده است.

,

 

,

, ,

 

,

شهردار سی سخت به نیمه کاره ماندن آسفالت خیابان قلم یا  جاده ورودی روستاهای تل سیاه، کوخدا، دهنو و سرمور اشاره کرد و گفت: به دلیل تردد بالا در این جاده و نامطلوب بودن وضعیت آن، پروژه آسفالت این جاده دسترسی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مرحله اول زیرسازی آن  که شامل قیر ریزی اولیه بوده نیز صورت گرفت ولی به دلیل عدم وجود قیر مورد نیاز جهت آسفالت ریزی، این پروژه نیز نیمه کاره مانده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه