اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد البرز خبر داد؛

کمک مردمی 2 میلیارد تومانی در 45 پایگاه جشن عاطفه ها در البرز

کمک مردمی 2 میلیارد تومانی در 45 پایگاه جشن عاطفه ها در البرز
مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: مردم نیکوکار استان البرز در مرحله نخست جشن عاطفه‌ ها با شرکت در پویش "لبخند مهر" در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک دو میلیارد تومانی دانش‌ آموزان نیازمند را یاری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مدیر کل کمیته امداد استان البرز صبح امروز شبنه در جمع خبرنگاران گفت: مردم نیکوکار استان البرز در مرحله نخست جشن عاطفه‌ ها با شرکت در پویش "لبخند مهر" در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک دو میلیارد تومانی دانش‌ آموزان نیازمند را یاری کردند.
 
محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ ها با محوریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان برگزار می شود افزود: ۴۵ پایگاه شهری شامل دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌ های نقد و کالای مردم نوع‌ دوست را دریافت کردند.
 
وی اظهار داشت: میزان کمک‌ های مردم البرز در مرحله نخست جشن عاطفه‌ ها به ‌اندازه مجموع کمک‌ های دو مرحله سال گذشته است و پیش‌ بینی می‌ شود با محاسبه کمک‌ های مردم در مرحله دوّم جشن عاطفه‌ ها در سال ۹۷ با رشد قابل توجّهی مواجه شویم.
 
محمدی فرد تصریح کرد: ۶۵ درصد از هزینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از محل کمک‌ های خیّران تأمین می‌ شود.
 
وی گفت: در استان البرز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش‌ آموز و حدود ۶۵۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و امور نیکوکاری می‌ توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه