اخبار داغ

مرکل لغو تحریم‌های روسیه را رد کرد

مرکل لغو تحریم‌های روسیه را رد کرد
صدراعظم آلمان لغو تحریم‌های روسیه را رد کرد و چنین اقدامی را مشروط به اجرای کامل توافق مینسک از جانب این کشور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان از اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر ادامه تحریم‌ها علیه روسیه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، مرکل روز جمعه در جریان سفر به کشورهای حوزه بالتیک در این مورد گفت: «پیش از آنکه اروپا بخواهد تحریم‌ها را لغو کند، مسکو باید در زمینه پایبندی کامل به تعهدات خود تحت توافق صلح در شرق اوکراین گام بردارد.»
,
 
,
صدراعظم آلمان در پی دیدار با مقاماتی از لیتوانی، استونی و لتونی گفت: «پیش از اینکه توافق مینسک اجرایی شود و یا پیشرفتی در این زمینه به دست آید ما تصمیمی برای لغو تحریم‌ها نداریم.صلح و باز گرداندن تمامیت ارضی اوکراین همچنان مهمترین مسایل برای ماست. ضمن اینکه همه جمهوری‌های سابق اتحاد جماهیر شوروی سابق که عضو اتحادیه اروپا و یا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیستند هم تحت تاثیر درگیری‌های داخلی روسیه قرار می‌گیرند.»
,
 
,
مرکل همچنین با نظامیان آلمان در لیتوانی هم دیدار کرد و از نقش آنها در تقویت سازمان ناتو در منطقه تقدیر کرد. آلمان حدود ۴۵۰ نیرو در منطقه بالتیک مستقر کرده است.
,
 
,
قرار است به منظور رایزنی درباره بحران پناهجویان و (مسئله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) برگزیت، مرکل هفته آینده با سران اروپایی دیدار داشته باشد.
,
 
,
تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در سال ۲۰۱۴  و در پی اختلاف در زمینه مالکیت شبه جزیره کریمه اعمال شدند و بخش انرژی،تسلیحات و مالی این کشور را هدف قرار داده‌اند. روسیه همواره تاکید کرده است که تحریم‌های اتحادیه اروپا تاثیری بر اقتصاد این کشور نداشته است.
,
 
,
انتهای‌پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه