اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس؛

مقابله با کوله‌بران جز هزینه و بدبینی چیزی برای جامعه ندارد

مقابله با کوله‌بران جز هزینه و بدبینی چیزی برای جامعه ندارد
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه کوله‌بران و مرزنشینان فعال در جابجایی کالاهای خرد،‌ برخلاف قاچاقچیان کلان دستشان به جایی بند نیست، گفت: مقابله مستقیم و ایزایی با کوله‌بران که از افراد مظلوم و محروم هستند چیزی جز هزینه و ایجاد بدبینی برای جامعه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: کوله‌بران و مرزنشینان فعال در جابجایی کالاهای خرد،‌ برخلاف قاچاقچیان کلان دستشان به جایی بند نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم،‌بندرخمیر و ابوموسی بیان کرد: مقابله مستقیم و ایزایی با کوله‌بران که از افراد مظلوم و محروم هستند چیزی جز هزینه و ایجاد بدبینی برای جامعه ندارد.

,

هاشمی تختی گفت: برخی‌ها بعضا زمانی که اسم از مبارزه با قاچاق آورده می‌شود، بدون درنگ فکر و نظرشان متوجه افرادی می‌شود که در گوشه و کنار مرزها به طور انفرادی برای امرار معاش و کسب درآمدی ناچیز اقدام به جابجایی کالا می کنند.

,

وی تصریح کرد: بر این عقیده‌ایم مقابله ایزایی و تحکمی همراه با دستگیری کوله‌بران که از افراد محروم و مظلوم جامعه هستند، راهکار اساسی نیست.

,

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم،‌بندرخمیر و ابوموسی با تاکید بر اینکه به طور جد همواره مخالف این دیدگاه بوده است،افزود: هزینه‌های این گونه نگاه‌ها و برخوردها برای جامعه از سود و فوایدش بیشتر است و باید جلوی این رفتارها در سیستم‌های مربوطه گرفته شود.

,

هاشمی تختی بیان کرد: برخلاف قاچاقچیان گردن کلفت که در صورت مقابله با آنها فشارهای متعددی را به دستگاه برخورد کننده می اورند، مرزنشینانی که به صورت کوله‌بری و انفرادی اقدام به جابجایی کالا می کنند از هیچ پشتوانه‌ای برخوردار نیستند، اما باید وجدان و اخلاقیات را مدنظر قرار داد و هوای محرومان و مستضعفان را داشت.

,

هاشمی تختی تصریح کرد:‌ نباید برآیند رفتارهای دستگاه‌های نظارتی و مقابله‌ای با قاچاق و سایر تخلفات در بازار، به ایجاد بدبینی در جامعه منجر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه