اخبار داغ

آغاز طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در یزد/ حمایت از سه هزار دانش‌آموز نیازمند یزدی

آغاز طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در یزد/ حمایت از سه هزار دانش‌آموز نیازمند یزدی
مسئول بسیج اصناف کشور با اعلام آغاز طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در استان یزد ابراز امیدواری کرد: پیش‌بینی می‌شود در استان یزد سه هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، غلامرضا حسن‌پور صبح  امروز در مراسم افتتاح طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در استان یزد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی طرحی با عنوان «یک کاسب؛ یک دانش آموز» توسط بسیج اصناف کشور اجرا شد تا تمام دانش آموزان با شادی و نشاط وارد سال جدید شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در مرحله نخست این طرح بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز به‌صورت مستقیم تحت حمایت کسبه در سراسر کشور قرار گیرند و امیدواریم در مرحله بعدی نیز این ارتباط کسبه با دانش‌آموزان ادامه داشته باشد.

,

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: قصد داریم تا اقلام مورد نیاز در این طرح به اسم شهدا  به دانش‌آموزان داده شود تا فرهنگ جهاد و ایثار در بین دانش‌آموزان بیش از بیش نهادینه شود.

,

وی با اعلام آغاز این طرح در استان یزد ابراز امیدواری کرد: پیش‌بینی می‌شود در استان یزد سه هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

,

حسن‌پورگفت: این طرح تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد که امید است شاهد رشد آمار کمک مالی در این طرح در مرحله‌های بعدی باشیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه