اخبار داغ

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

اقدامات دستگاه‌های نظارتی باید جدی‌ و محسوس باشد

اقدامات دستگاه‌های نظارتی باید جدی‌ و محسوس باشد
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، گفت: در شرایط کنونی دستگاه‌های نظارتی باید اقدامات جدی تر و محسوس تری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در یزد، گفت: یکی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند توجه خانواده‌ها هایی هستند که فرزند دانش‌آموزان دارند و برای تامین مخارج تحصیل آن ها دچار مشکل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به مشکلات بازار و تورم تاکید کرد: کمک به یک دانش آموز در حقیقت کمک به علم است، کمک به جلوگیری از فساد و تباهی کودکانمان است.

,

مدرسی گفت: از بازاریان و کسبه خَیر خواهش می کنم هر کدام متکفل تامین هزینه تحصیلی تعدادی از دانش آموزان شوند.

,

امام جمعه ناحیه مرکزی یزد بیان داشت: ما اکنون نیازمند آن هستیم که دست به دست هم دهیم چرا که احساس ناامیدی، مقدمه ساز احساس ناامنی است. خانواده های فقیر باید احساس کنند کسی در جامعه پشتیبان آنها است. اگر احساس امیدواری در جامعه باشد، اعتماد عمومی در جامعه باشد، مردم احساس بکنند کسی دستگیر آنهاست ما از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد و به اقتدار لازم خواهیم رسید.

,

مدرسی افزود: ما در زمینه های متعددی موفقیت داریم. در زمینه مسائل اقتصادی نیز متاسفانه یک بخشی از مشکلات به خودمان باز می گردد البته بخشی هم به نظارت بازمی‌گردد. دستگاه های نظارتی ما ضعیف عمل می کنند که باید آنها را به طریقی به حرکت درآورد.

,

وی اظهار کرد: امروز موضع گیری در مقابل دولت یعنی سست کردن پایه‌های نظام و طبعاً خدشه به امنیت داخلی، لذا دولت باید تقویت شود منتها باید کارآمدی خود را حفظ کند و ما نیز باید مطالبه گری در رابطه با کارآمدی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه