اخبار داغ

در راستای رزمایش خدمت صورت گرفت؛

کام شیرین محرومان دنا از ساخت منازل مسکونی توسط جهادگران+تصاویر

کام شیرین محرومان دنا از ساخت منازل مسکونی توسط جهادگران+تصاویر
جهادگران شهرستان دنا با حضور جهادی خود در راستای رزمایش خدمت، اقدام به ساخت منازل مسکونی نیازمندان در سطح روستاها کردند که لبخند رضایت روستا نشینان محروم را به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی رزمایش خدمت در سطح شهرستان دنا، جهادگران گروه های جهادی محرومیت زدایی شهرستان دنا با همکاری قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور در روستاهای محروم این شهرستان اقدام به ساخت منازل و ابنیه نیازمند و سرویس های بهداشتی برای نیازمندان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

, ,

 

,

این پروژه های عمرانی به همت سپاه شهرستان دنا و حضور گروه جهادی بسیج سازندگی شهر پاتاوه در روستای "خونگاه" از توابع شهرستان دنا که دارای دو شهید دوران دفاع مقدس و بیشترین تعداد حضور رزمندان به نسبت جمعیت است، صورت گرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

در راستای اجرای اهداف رزمایش خدمت و محرومت زدایی، در روستای "خونگاه "منزل مسکونی خانواده نیازمنده که دارای سه فرزند معلول ذهنی بوده و مادر خود را نیز از دست داده اند و در وضعیت مشقت باری به سر می برند، به بهره برداری رسید و اکنون مشکل مسکن آنان مرتفع شده است.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

عباس سینایی مسوول سازندگی سپاه شهرستان دنا در این خصوص به سفیردنا گفت: با همت سپاه شهرستان دنا و کمک های مالی آن و حضور جهادگران بسیجی این شهرستان، در روستای "کره" تعداد دو خانه نیازمند، در روستای "ده شیخ" یک خانه نیازمند، روستای"بهرام بیگی"یک خانه نیازمند، روستای "گورگنجور و سمرون" دو خانه نیازمند، روستای "بادمگان علیا" تعداد یک خانه نیازمند و منطقه محروم سادات محمودی تعداد یک خانه نیازمند و سه سرویس بهداشتی در مرحله ساخت و بهره برداری قرار دارد.

,

 

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد 10 خانه نیازمند در سطح مناطق محروم شهرستان دنا به بهره برداری می رسد،افزود : به منظور محرومیت زدایی و در راستای رزمایش خدمت رسانی که به صورت سراسری در کل کشور در حال اجراست، با اعزام گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا، مرمت و بازسازی بافت های فرسوده خانه های نیازمندان شهرستان دنا در دستور کار قرار گرفته است.

,

 

,

 

,

تصاویری از حضور جهادگران گروه های جهادی شهر پاتاوه در مناطق محروم شهرستان دنا در زیر آمده است:

,

 

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه