اخبار داغ

نماینده مردم شازند در مجلس:

«رزمایش خدمت» اقدامی ارزشمند در رفع غبار محرومیت است

«رزمایش خدمت» اقدامی ارزشمند در رفع غبار محرومیت است
نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به خدمات ارزشمندی که بسیجیان در عرصه های مختلف ارائه می دهند گفت: رزمایش خدمت اقدامی ارزشمند در رفع غبار محرومیت از چهره روستاها و حاشیه شهرها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص رزمایش خدمت که تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: در شرایطی که این روزها مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، حضور جهادگران در مناطق حاشیه شهرها و در کنار افراد نیازمند بسیار ارزشمند و موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ابراهیمی با اشاره به اینکه تداوم این گونه فعالیت ها در امیدآفرینی در جامعه موثر است، اظهار کرد: تداوم این فعالیت ها غبار محرومیت را از چهره روستاها و حاشیه شهرها رفع می کند.

,

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: می طلبد این فعالیت ها ادامه داشته باشد تا مردم بیشتری از این خدمات بهره مند شوند.

,

وی، به ساخت خانه برای نیازمند توسط جهادگران بسیجی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که این روزها افزایش قیمت ها مصالح ساختمانی را شاهد هستیم، دولت هم می تواند با کمک های مالی که ارائه می دهد، بسیجیان را بیشتر در ارائه خدمات یاری کند.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت خانه برای نیازمندان یکی از اقدامات جهادگران در رزمایش است، اضافه کرد: اگر این اقدامات انجام نشود تامین سرپناه مناسب برای افراد نیازمند در این شرایط بسیار سخت خواهد بود.

,

ابراهیمی با اشاره به خدمات ارزشمندی که بسیجیان در عرصه های مختلف ارائه می دهند ادامه داد: بخش دیگر خدمات بسیج در حوزه پزشکی است که این گونه اقدامات هم می تواند موثر و راهگشا باشد، البته ارائه این گونه خدمات به صورت مستمر می تواند اثر گذاری بهتر و بیشتری را به همراه داشته باشد.

,

رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه ۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

,

در حال حاضر و تا به امروز ۲۶ استان لرستان، بوشهر، همدان، هرمزگان، گیلان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام، گلستان، قم، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، قزوین، البرز ، خراسان رضوی و مرکزی و .. در این رزمایش شرکت کرده‌اند و طی روزهای آینده نیز بسیجیان سایر استان‌های کشور به رزمایش خدمت و اقتدار می‌پیوندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه