اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

ایام محرم بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است

ایام محرم بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است
معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ایام محرم بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است و باید نسل جدید بیشتر با فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "احمدرضا غلامی" معاون تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات است و همه وظیفه داریم به بهترین شکل نسبت به شناخت این امام بزرگ تلاش کنیم و ایام محرم بهترین فرصت است که از ویژگی ها و رفتارهای امام حسین بهره ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام کربلا بود و بهترین پیام عاشورا توجه امام حسین(ع) به نماز اول وقت است و امام حسین(ع) در ظهر عاشورا و با آن همه سختی اما نماز اول وقت را رها نکرد و همه ما امروز باید نماز اول وقت را مانند سید الشهدا(ع)برپا کنیم.

,
 
,
حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: امام حسین(ع) برای به پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر، نهضت خود را به سرانجام رساندند و جان خود را در این راه فدای اسلام کردند.
,
 
,
به گفته وی مجالس عزاداری امام حسین (ع) فرصتی برای معرفت افزایی نسبت به اسلام و آموزه های آن است.
,
 
,
معاون تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: هیات های مذهبی باید توجه داشته باشند تا مراسم عزاداری به بهترین شکل و در شان سرور و سالار شهیدان برگزار شود و از ورود آسیب به محافل عزاداری جلوگیری شود.
,
 
,
حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: باید در مراسم و هیات های عزاداری شرایط را برای حضور بیشتر جوانان و نوجوانان فراهم کرد تا نسل جدید بیشتر با فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) آشنا شوند
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه