اخبار داغ

افتتاح پروژه‌های هفته دولت به سبک شهرداری قاین/ پروژه‌هایی که نیمه‌تمام افتتاح شد

افتتاح پروژه‌های هفته دولت به سبک شهرداری قاین/ پروژه‌هایی که نیمه‌تمام افتتاح شد
شهرداری قاین در اقدامی، پروژه‌هایی که هنوز تکمیل نشده، به صورت نیمه‌تمام افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، هرسال در هفته دولت، نهادها و ارگان‌های مختلف پروژه‌هایی را که در طول چند ماه گذشته اجرایی و انجام داده‌اند، با حضور مسئولان به صورت رسمی افتتاح می‌کنند و یک یا چند پروژه به نمایندگی از سایر پروژه‌های آن اداره به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
امسال در کنار سایر پروژه‌های سطح شهرستان قاین که افتتاح شد، پروژه‌های شهرداری با حضور علی یحیی‌پور شهردار فعلی قاین سبک دیگری داشت.
,
 
,
شهرداری قاین تعداد 9 پروژه را با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد و 50 میلیون ریال به عنوان پروژه‌های افتتاحی شهرداری قاین در هفته دولت سال 1397 نام برد. این پروژه‌ها شامل اجرای بلوار غدیر، اجرای خط‌کشی معابر سطح شهر، اجرای دو دهانه پل بلوار سیمانشهر (رودخانه شورآب)، مخزن 500 مترمکعبی تفکیک آب شرب جهت فضای سبز، تجهیز بوستان‌های سطح شهر با لوازم استاندار بازی کودکان، تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر و اجتماعات شهرداری، اجرای جدول‌ها و کانال در بلوار امام علی علیه‌السلام و نوربخش، اجرای میدان ولیعصر(عج) و اجرای 250 هزار مترمربع آسفالت معابر سطح شهر است.
,
 
,
پروژه‌های شهرداری قاین در هفته دولت 1397
, پروژه‌های شهرداری قاین در هفته دولت 1397,
 
,
پروژه‌های شهرداری قاین که در هفته دولت سال‌جاری افتتاح شد، هنوز تکمیل نشده و به صورت نیمه‌تمام افتتاح شده است.
,
 
,
افتتاح فاز اول میدان ولیعصر(عج) شهر قاین
, افتتاح فاز اول میدان ولیعصر(عج) شهر قاین,
 
,
فاز اول میدان ولیعصر(عج) ششم شهریورماه‌جاری با حضور علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید. این میدان، در زمان افتتاح، تکمیل نشده بود و بعد از چند روز از افتتاح، قسمتی از آن خط‌کشی و تیرهای چراغ در آن، نصب شد.
,
 
,
مخزن 500 مترمکعبی تفکیک آب شرب جهت فضای سبز در زمان افتتاح به شکل زیر بود و هم‌اکنون شهرداری قاین اعلام کرده است در حال ساخت سقف آن است اما ساخت سقف نیز هنوز تکمیل نشده است.
,
 
,
مخزن 500 مترمکعبی تفکیک آب شرب جهت فضای سبز شهر قاین
, مخزن 500 مترمکعبی تفکیک آب شرب جهت فضای سبز شهر قاین,
 
,
اجرای دو دهانه پل بلوار سیمانشهر نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی شهردای قاین در هفته دولت سال‌جاری اعلام شد.
,
 
,
اجرای دو دهانه پل بلوار سیمانشهر قاین
, اجرای دو دهانه پل بلوار سیمانشهر قاین,
 
,
هر چند اجرای این پروژه جای تقدیر و تشکر دارد اما سوال این است که چرا شهرداری قاین پروژه‌هایی را که به اتمام نرسانده از جمله مخزن تفکیک آب شرب که هنوز تکمیل نشده است، اجرای دو دهانه پل که هنوز درحال اجراست و جدول‌گذاری‌های سطح شهر که در برخی نقاط هنوز در حال اجراست به عنوان پروژه‌های افتتاحی هفته دولت نام برده است؟!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه