اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی مهم‌ترین دستاورد سفر وزیر بهداشت

راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی مهم‌ترین دستاورد سفر وزیر بهداشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گرفتن مجوز برای راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی در بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند را جزو مهم‌ترین دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی ضمن اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی، اظهارکرد: خداوند را شاکریم که سفر وزیر بهداشت، درای برکات بسیار زیادی برای استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی ضمن اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی، اظهارکرد: خداوند را شاکریم که سفر وزیر بهداشت، درای برکات بسیار زیادی برای استان بوده است.,

 

,

وی با بیان این‌که در جریان سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی بیش از 15 پروژه بهداشتی و درمانی در استان به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مقایسه با سال 1392 رضایت بیشتری داشت که جای بسی افتخار است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گرفتن مجوز برای راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی در بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند را جزو مهم‌ترین دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان اعلام کرد و افزود: عملیات احداث اورژانس بیمارستان نهبندان را نیز شروع کرده‌ایم و انتظار می‌رود که حدود سه ماه آینده راه‌اندازی شده و شاهد سفر بعدی وزیر بهداشت به منظور افتتاح آن به استان باشیم.

,

 

,

قائمی تصریح کرد: یکی از مباحثی که مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی است، رعایت عدالت در ساخت مراکز بهداشتی در سطح استان است.

,

 

,

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی شایسته تقدیر است، حضور همه جانبه استاندار خراسان جنوبی در کنار وزیر است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مدیر کل سازمان صدا و سیما خراسان جنوبی و سایر رسانه‌های استان به جهت پوشش‌دهی خوب و مناسب سفر وزیر بهداشت به استان، تقدیر و تشکر ویژه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه