اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

حاشیه اتوبان قزوین تهران باید از زباله و نخاله پاکسازی شود

حاشیه اتوبان قزوین تهران باید از زباله و نخاله پاکسازی شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خواستار پیگیری ادارات شهرستانی برای پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین – تهران با حضور ارگان‌های ذیربط شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حسن پسندیده، پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری و در جمع معاونان و رؤسای ستادی و شهرستانی اظهار کرد: در طول سالیان متمادی شاهد انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی در کنار بعضی جاده‌ها و به‌ویژه در حاشیه اتوبان قزوین به تهران هستیم که علاوه بر تبعات زیست محیطی، منظره زشتی را پیش روی مسافران و گردشگران ایجاد کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین,


وی خواستار اجرای یک برنامه استانی جامع برای رفع این معضل با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و ادارات ذیربط دیگر در سطح استان و شهرستان‌ها شد. 

این مسئول از ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفع معزل نخاله‌ها و زباله‌های حاشیه اتوبان برنامه‌ریزی کرده و تمام توان شهرستان‌ها را برای پاکسازی بسیج کنند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در ادامه به موضوع حسابرسی محیط زیستی ارگان‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان ناظر عالی موضوع حسابرسی محیط‌ زیستی را در دستور کار خود قرار داده و بیش از 20دستگاه در این حوزه مسئولیت مستقیم دارند و باید پاسخگوی فعالیت‌های خود در این حوزه باشند.

وی همچنین نظارت بیشتر بر تصفیه خانه‌ها و مدیریت فاضلاب‌ها را از اولویت‌های محیط زیست استان برشمرد و به‌ویژه نظارت بر خروجی فاضلاب واحدهای آبکاری را به دلیل امکان آلایندگی فلزات سنگین بسیار با اهمیت عنوان کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه