اخبار داغ

با هدف خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در شمال استان سیستان وبلوچستان؛

آغاز رزمایش خدمت رسانی در مناطق محروم سیستان/انجام واکسیناسیون رایگان دام ها توسط گروه جهادی دامپزشکی

آغاز رزمایش خدمت رسانی در مناطق محروم سیستان/انجام واکسیناسیون رایگان دام ها توسط گروه جهادی دامپزشکی
فرمانده سپاه زابل گفت: بسیج همواره پیشگام در خدمت رسانی به ملت بوده و با همین هدف نیز آمادگی داریم تا هر فرد و سازمانی را برای خدمت رسانی به مردم یاری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، رزمایش بزرگ خدمت با حضور پرشور بسیجیان زابل در قالب گروه‌های فرهنگی و سازندگی با هدف خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
بسیجیان زابل از امروز با شرکت در رزمایش بزرگ خدمت در مناطق محروم این شهرستان خدمات سازندگی، عمرانی، دامپزشکی، فرهنگی، آموزشی و محرومیت‌زدایی ارائه می کنند.

باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند
سرهنگ پاسدار ثمره در مراسم آغازین این رزمایش، اظهار کرد: گروه های جهادی مختلفی از حوزه های مقاومت سطح شهرستان گرد هم آمده تا در قابل رزمایش خدمت در زابل خدمات ارزنده ای را برای مردم فراهم کنند.

وی با تقدیر از دامپزشکی، افزود: مشاوران دامپزشکی نیز در این طرح به محله های مختلف مراجعه کرده و با همکاری گروه های جهادی که در منطقه حضور دارند اقدامات مشاوره ای را به مردم ارائه کرده و تا کنون نیز موفق بوده اند.

فرمانده سپاه زابل با دعوت از ادارات و نهادهای مختلف برای پیوستن به رزمایش خدمت، بیان کرد: پیشنهاد ما به ادارات و سازمان های دیگر نیز همین است که همچون دامپزشکی به میدان آمده و از میان کارکنان خود عده ای را سازمان دهی کرده تا در راستای فعالیت های همان اداره و سازمان به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری نیز نمونه های خوبی از همین پای کار آمدن سازمان هاست که به خوبی برای خدمت به مردم داوطلب شده و همگام با گروه های جهادی بسیج مشغول خدمت رسانی شده اند.


دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب است
ثمره با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات موجب دلگری مردم می شود، اذعان داشت: در شرایط حاضر که دشمن به دنبال القاء یاس و نا امیدی در دلهای مردم است این گونه اقدامات می تواند موجب دلگرمی ملت شده و هستند افرادی که کنار آنها بوده و به فکرشان هستند و از سوی دیگر نیز به دشمنان یادآوری کند که ما تا ابد پشت هم ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج و بسیجی موجب رشد و بالندگی جامعه می شود چرا که این تفکر در طول سال هایی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد به زیبایی تکامل یافته و همواره خدمت به مردم و یاری رساندن به محرومان را در کارنامه خود جای داده است.

فرمانده سپاه زابل با اعلام آمادگی برای حمایت از گروه ها و افرادی که برای خدمت به مردم حاضر هستند، گفت: ما آمادگی دارم تا با تمام توان به افراد و سازمان هایی که به دنبال خدمت به این مردم هستند همکاری کنیم و زمینه خدمت رسانی بهتر را فراهم کنیم تا بیش از پیش موجب دلسردی دشمنان و دلگرمی دوستان شویم.


بسیج همواره به دنبال خدمت به مردم بوده است
فرماندار شهرستان زابل نیز در این مراسم با تقدیر از سپاه و بسیج ، اظهار کرد: این حرکت زیبا و مبارک سپاه و بسیج جای تقدیر دارد چرا که موجب یاری رساندن به مردم منطقه خواهد شد.

وی افزود: شرایط امروز همین حضور پرشور را می طلبد، حضوری که در عرصه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی با رزمایش بزرگ خدمت به عینیت پیوسته است.

ناظری با تاکید بر اینکه وقتی مردم پای کار می آینده همه چیز به خوبی پیش میرود، بیان کرد: بسیج همواره در هر کاری به بهترین شکل حاضر شده و بهترین اقدامات را انجام می دهد و این نیز به دلیل مردمی بودن این ارگان و از بطن جامعه بودن بسیج است که با مشکلات آشنا بوده و برای حل آن بهترین راه را پیش میگیرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران است و همین تحریم ها نیز با همین هدف وضع می شود که تنها راه مقابله با این اقدامات حضور ملت و حمایت مردمی است.

ناظری با تاکید بر اینکه مسئولین جدا از مردم نبوده و از دل همین مردم هستند، گفت: این حرکت جهادی حرکتی برخواسته از دل مردم است و شب و روز نمی شناسد و مسئولین نیز همگام با شما برای خدمت رسانی آماده بوده و بی شک در کنار این گروه های جهادی حاضر خواهند شد.

واکسیناسیون رایگان دامهای زابل
رئیس اداره دامپزشکی زابل گفت: در راستای رزمایش خدمت در زابل، گروه های اداره دامپزشکی این شهرستان برای انجام اقدامات آموزشی و درمانی روانه مناطق مختلف شهرستان زابل شدند.
دکتر حامد گنجعلی با اشاره به آغاز فعالیت گروه جهادی اداره دامپزشکی زابل برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شغل بیشتر مردم منطقه سیستان دامداری و کشاورزی است و این خشکسالی های یک دهه اخیر صدمات زیادی به این دامها وارد کرده لازم است تا به آنان کمک رسانی شود.

وی افزود: دامپزشکی وظیفه بهداشت، سلامت و امنیت مواد غذای دامی را برعهده دارد و این وظیفه می طلبد که در کنار مردم بوده تا از شیوع بیماری های مشترک جلوگیری شود چرا که بیش از ۹۷بیماری مخاطره آمیز برای انسان به طور مستقیم از حیوانات منتقل می شود.

رئیس اداره دامپزشکی زابل بیان کرد: با توجه به این مهم و آموزش مردم در زمینه بیماری های دامی و دیگر اقدامات، این اداره با همکاری فعالان بخش دامپزشکی اقدام به فعالیت در قالب اردوهای جهادی بسیج کرده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت بسیجی وار بهترین نوع خدمت رسانی است، ادامه داد: فعالین بسیجی بخش دامپزشکی زابل با هدف یاری رساندن به مردم همواره آماده حضور در مناطق محروم این شهرستان بوده و این بار نیز در قابل رزمایش خدمت با حضور در میان مردم نیازمند و محروم این منطقه به آنان و دامهایشان خدمات دامپزشکی و مشاوره ای ارائه می کنند.

گنجعلی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دام ها، برگزاری کلاس های آموزشی و سم پاشی گوشه ای از فعالیت های جهادگران اداره دامپزشکی زابل در این رزمایش خواهد بود.

وی در پایان با بیان این مطلب که کلیه خدمات ارائه شده در این فعالیت جهادی رایگان خواهد بود، تصریح کرد: آگاهی بخشی بهترین راه مبارزه با بیماری های دامی است که بسیجیان حاضر در این اردوی جهادی با استفاده از آموزش های لازم زمینه ارتقاء دانش و اطلاعات مردمی در زمینه بیماری های دامی و نگهداری حیوانات اهلی را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/
,
,
, باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب است,
,
,
,
,
,
,
,
, بسیج همواره به دنبال خدمت به مردم بوده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, واکسیناسیون رایگان دامهای زابل,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه