اخبار داغ

مسئول گروه جهادی شهید نامی زابل:

محرومیت زدایی نیازمند کار و روحیه جهادی است

محرومیت زدایی نیازمند کار و روحیه جهادی است
مسئول گروه جهادی شهید نامی حوزه شهید رجایی زابل گفت: محرومیت زدایی نیازمند کار و روحیه جهادی است و در این مسیر باید مسئولین با روحیه بسیجی به یاری محرومان و نیازمندان بشتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور محمودی در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به اینکه خدمت به مردم به عنوان یک بسیجی بزرگترین افتخار است، اظهار کرد: از سال ۸۹ تاکنون در زمینه گروه های جهادی و خدمت رسانی به مردم فعالیت داشته و این خدمت را بزرگترین دستاورد و افتخار خود می دانم.

وی با بیان اینکه هر جا پای بسیج به میان بیاید کارها به بهترین شکل پیش خواهد رفت، افزود: بسیج مظهر خدمت به مردم و یاری رساندن به محرومان است.
مسئول گروه جهادی شهید نامی حوزه شهید رجایی زابل با اشاره به اقدامات پیشین این گروه جهادی در سطح شهرستان زابل، گفت: تنها در سال جاری بیش از ۴۰۰متر جدول بندی در مدرسه امام جعفر صادق(ع) و سیمان کاری کف این مدرسه به متراژ ۲هزار و ۴۰۰متر به همراه ۱۵نفر از بسیجیان این گروه جهادی انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز در راستای رزمایش خدمت محمد رسول الله(ص) کلید سیمان کاری بیش از ۴۰۰متر دیگر از حیاط این مدرسه را زده و ان شاء الله تا پایان شهریور ماه آن را به پایان خواهیم رساند.

محمودی در پایان با تاکید بر اینکه کمک به محرومات در خون بسیجیان است، تصریح کرد: محرومیت زدایی نیازمند کار و روحیه جهادی است و مسئولین نیز باید با روحیه بسیجی به یاری محرومان و نیازمندان بشتابند و همچون این بسیجیان بی ادعا در گمنامی برای خدمت به خلق حاضر شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه